Taking a trip to Calais

Two weeks ago the bf and I decided to go camping (yup, that's another one on my 22 before 23 list!). I had heard that Calais (France) is a wonderful place to visit. It is quiet, has a rock beach and a ferry to Dover. We just wanted to get out of the apartment for a few days to spend some quality time together.

I booked a camping spot and the next morning we packed our bags and drove to Escalles, a tiny village near Calais.




The beach is just gorgeous. Look at those massive rocks!


We took strolls by the sea. So lovely. Especially when this pretty boy strikes a pose.




Cooking a delicious pasta & we had to picknick because we forgot to bring chairs. Or a table. Or a fitting mattress. Or board games.. But at least we had each others company ;)



We couldn't resist picking up these decal temporary tattoos.




Unfortunately, after a few days we packed our bags and left. There wasn't that much to do, we weren't that prepared (woops) and the bf's back couldn't really handle it any longer.

all photos made by me

But we couldn't leave without the obligatory mid-air-thumbs-up-jumping-shot.


How has your holiday been so far? Did you take a (camping) trip or are you planning to take one?

CONVERSATION

24 reacties:

  1. Zalige foto's, het ziet er inderdaad heel mooi uit daar!
    Volgende keer beter voorbereiden he ;)

    ReplyDelete
  2. wooooooow, dit ziet er geweldig uit! Ik wist niet dat calais zo mooi was, ik ben er ooit langs gekomen, maar er nooit bij stilgestaan dat het zo mooi was :D Zeker de moeite waard om naartoe te gaan :D misschien volgede zomer!

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie foto's. Ik heb dit jaar niet gekampeerd, maar doe het wel graag. Misschien een volgende keer weer. Wij kampeerden altijd in Frankrijk en dan was het ook altijd koken met heel weinig spullen.

    ReplyDelete
  4. Leuk!! Ik ben fan van de Opaalkust!!
    Wat een verschil bij de belgische kust...

    ReplyDelete
  5. Heerlijk stukje Frankrijk, en echt niet zo ver weg. Wij vierden oud- en nieuwjaar daar, ik vind het er héérlijk en ik zou er kunnen leven van het nietsdoen :)

    ReplyDelete
  6. Super leuk! Hoe lang reed je dan? Ik ben van plan nog weekendje te gaan kamperen met ne vriendo! :P ik ben naar Turkije geweest voor een maand, maar dat wist je al :P Ik vind je blog echt ferm. :)

    ps: op je reactie, want mijn vorige reactie verdween precies.. zijn die lenzen zelfde voor canon en nikon? dan zoek ik de lens die je zei eens op! HEEL ERG BEDANKT!

    ReplyDelete
  7. Haha, die laatste foto's, zo zalig!! En ja ik krijg ook altijd last van mijn nek/rug.. volgende keer een b&b fzo boeken of een megacomfy matras ;)
    X

    ReplyDelete
  8. Mooi mooi mooi. Zeker die laatste foto! Maar ook de andere foto's. En de foto's van uw 365-project.

    ReplyDelete
  9. Ha, ik ben fan van je springfoto's!
    Calais ken ik overigens alleen als "die plek met die enge Fransen die de hele nacht rondjes om onze bus liepen toen we wachtten op de boot naar Engeland", maar het ziet er zo toch echt stukken mooier uit :)

    ReplyDelete
  10. Leuk dat het leuk was! En ik zat deze week toevallig ook in Normandië :)

    ReplyDelete
  11. Wauw echt wel zalig! De foto's zien er echt zo geweldig uit! supermooi! :)

    ReplyDelete
  12. Wat een mooie plek om een paar daagjes te kunnen vertoeven :) en je springfoto is te zalig. Heb je die al in jullie huisje opgehangen? Daar wordt je toch direct blij van :)

    ReplyDelete
  13. Dit ziet er onwijs mooi en heerlijk uit Elisse!

    ReplyDelete
  14. Dat ziet er zalig uit! *genieten*

    ReplyDelete
  15. prachtige foto's Elisse, ziet eruit als "genieten" en "vakantie"!

    ReplyDelete
  16. Hahaha die springfoto's zijn echt geniaal! De rest is prachtig, heerlijk sfeertje zit er in :) Ziet eruit als een geslaagd tripje.

    ReplyDelete
  17. Tijdens mijn eerste campingtripje merkte ik -net te laat- dat campings geen toiletpapier voorzien. Verder hoef je niet al te veel voor te bereiden, improviseren is de helft van de fun!

    ReplyDelete
  18. That is so fun! Your pictures are beautiful. Makes me want to go on a small adventure. :) Love the last jumping pics especially! ;)

    I'm planning on going camping in a couple weeks, way out in the total wilderness. You can't even get cell phone reception where I'm going! :-O

    ReplyDelete
  19. Dat ziet er heel gezellig uit!

    ReplyDelete
  20. Haaahaha, die laatste foto's zijn geweldig. Calais en omgeving is inderdaad prachtig. Genieten, fijn zo'n eventjes eruit trip. En wat een mooie slippers heb je.

    ReplyDelete
  21. Héél mooie foto's! Lang geleden dat ik nog echt gekampeerd heb. The boyfriend (almost husband) en ik wisselen op vakantie altijd af: de ene keer een héél basic hotel, de andere keer mag het wat mooier zijn.

    ReplyDelete
  22. Whoopie die laatste 2 foto,s zijn echt super tof!!!
    Enne wat ben je lekker aan het stempelgutsen!!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top