Stamp madness

Time to show off three new additions to my little stamp family!



Quite some time ago this cute little whale was born.


A few weeks later Alfie, the alpaca in love, joined the family.


It was about time to celebrate these new family members, and what is a party without balloons?! Right.


Look at the growing family! Yay!


If you want to make some stamps too, but are a bit hesitant: don't be! I made a tutorial over a year ago (wow, time flies) and it's not hard at all. Check it out here.

Starting tomorrow I'll be working my ass off at Casa Blanca Festival, but don't worry. I've planned a post for you! So be sure to come check the blog in two days :)
Have a great week & I'll talk to you soon!

23 reacties

  1. Geduld om dat uit te schrapen, laat ik daar nu net wat te weinig van hebben. :-)

    ReplyDelete
  2. oh wauw, die zijn allemaal zo mooi!

    ReplyDelete
  3. Oh wauw, die zijn goed gelukt!

    ReplyDelete
  4. zo gezellig, je stempelfamilie! die alpaca <3
    (en ha ik wil je brievenpost heel de tijd lezen maar ik ben nog niet in Brussel geweest en aangezien je bij zegt te zijn staat er vast iets voor mij bij, hihi. ps: niet schuldig voelen als dat niet zo is hoor :D)

    ReplyDelete
  5. Ohhhww die zijn zo leuk! Ik ga binnenkort ook maar eens een poging wagen geloof ik!

    ReplyDelete
  6. Die walvis vind ik echt de max!
    ik ga misschien ook naar casablanca, wat doe je als werk daar?
    X

    ReplyDelete
  7. Ik heb ook al heel wat stempels gemaakt, maar nog nooit een walvis. Zo gaaf is die zeg! De ballon is ook leuk, altijd tijd voor feestjes :) Veel succes op het festival.

    ReplyDelete
  8. @Marlou: Je hebt gelijk, dus nog niet lezen/kijken!! :)

    @Phara: Ik ga enkel woensdag & donderdag. Dan werk ik in een foodstand. Ik weet op voorhand nooit waar juist maar als je tijd teveel hebt mag je me altijd komen zoeken ;-) Hoogstwaarschijnlijk sta ik in een friet- of hamburgerkraam :)

    ReplyDelete
  9. Die tutorial is exact wat ik nodig had! Yay!
    'K wil een aantal letters/woorden maken, zou dat lukken denk je?

    ReplyDelete
  10. haha een Alpaca! Die is echt te cool (en cute!)

    ReplyDelete
  11. Superleuke stempels! Ik laat de eer aan anderen om ze te maken. Ik ga er mezelf niet aan wagen! Liefs, Me

    ReplyDelete
  12. Ik heb een supermooi setje met letterstempels gekocht bij muji in portugal, maar ik zoek nog andere kleurtjes inkt. Waar haal jij die? Ik had gouden en zilveren inkt gekocht in de hema maar daar komt superweinig kleur van af :(

    ReplyDelete
  13. Aaaw, ze zijn zo mooi! Wat een prachtfamilie. Vooral liefde voor dat kleine poesje.

    ReplyDelete
  14. ♥ voor Alfie!
    Wat een leuke stempelcollectie!

    ReplyDelete
  15. Yay! What a great collection you have :) Love the sheep :)

    ReplyDelete
  16. Haaa die zijn echt geweldig :D Superleuk gemaakt!

    ReplyDelete
  17. Oh wat een superleuke collectie! En die alpaca, aaawww ♥

    ReplyDelete
  18. Wat een geweldige stempels heb je! En zo'n leuke blog. Ben je maar gaan volgen

    ReplyDelete
  19. Whale stamp *.* Great collection! :)

    ReplyDelete
  20. Zéér leuk! ik hou ook zo van stempels,heb een tijdje terug al eens een naam stempel gemaakt. Nu ik je foto's zie krijg ik terug kriebels om er zelf nog eens in te vliegen. *inspiratie*

    ReplyDelete
  21. aah, je gaat naar casa Blanca. Ik was aan het twijfelen om te gaan :D Maar ik heb besloten niet te gaan om te studeren -.-" amuseer je :D haha, als ik gegaan was, was ik je misschien tegen gekomen :P

    Btw: de stempels zijn echt suppppeeerrr leuk!

    ReplyDelete
  22. Ohhh dat ziet er echt super uit. Zo vrolijk! Ik ga het zeker proberen, dankjewel voor de tutorial!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!