✉ Snail mail Sunday ✉

Time for another update! I'm back to writing, yaaaay!



to Saar:
I sent out a letter to Saar and included this postcard I bought in Berlin, and this cat sticker sheet I bought via Etsy.




to Eva:
Eva went camping with her youth movement and asked on her blog to send her some letters. So I did! The envelope I used is one I got from Aya. It's see through, cool right?




to Marlou:
Marlou is back in Brussels, so I had to send her another letter & vintage postcard from Manneken Pis. Some catching up was necessary! I also included adorable letter sheets from Moomin' (she's a big fan!) & some penguin stickers.





from Saar:
Saar sent me a - once again - goodie-filled letter in a transparent envelope. I love the stationary! And those stickers are adorable as well - I already used the owl on my mail holder.





from Eva:
Eva got back from camp and immediately replied to my letter! Unexpected, but so much fun! Her mail brightened my day. :)




I hope you're having a wonderful Sunday evening! Talk to you soon!

18 reacties

  1. Leuk! ik zou ook nog is moeten posten wat ik allemaal krijg!

    ReplyDelete
  2. Postbodes verdienen toch mijn respect, ik deed die brief donderdag om 18 uur pas op de bus! Fijn te lezen dat je hem zo leuk vond ;)

    ReplyDelete
  3. Haaha, shit, ik zie net dat ik vergeten ben de onderkant van mijn letters te schrijven... Aiai ;)

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie post allemaal!

    ReplyDelete
  5. oooooooooo wat een boel leuks te zien hier! Helemaal leuk.

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke post allemaal! Mooie pakketjes zijn het, altijd zo leuk om post te krijgen. Elke keer weer een verrassing wat erin zit.

    ReplyDelete
  7. Leuk leuk weer al die post!!
    De brievenbussen zullen weer tevreden geweest zijn :)

    ReplyDelete
  8. Prachtig, en zo een leuke spulletjes.

    ReplyDelete
  9. Als ik dit zo zie, heb ik ook veel zin om die goeie ouwe postbodes opnieuw met werk op te zadelen... Liefs, Me

    ReplyDelete
  10. So many cute letters! And moomin <3

    ReplyDelete
  11. amaaaaaai! ik wil ook een brief van jou! wat origineel een mooi allemaal... keep up the good work (y)

    ReplyDelete
  12. Fijne post heb je gekregen en verstuurt! Ook superleuk dat je je eigen 'postzegel' heb!

    ReplyDelete
  13. <3 <3 <3
    Ik heb echt een mega vreugdedansje gedaan toen ik je envelop opende, aaaaahhhhhhh! En sowieso weer veel moois zeg.

    ReplyDelete
  14. These pinguins on the letter to Marlou are so adorable! Plus, I love your received page pals :)

    ReplyDelete
  15. ooooooooooh, die brieven zien er allemaal zo leuk en mooi uit :D
    Ik ben nog maar pas ook begonnen met een penvriending =D het is echt super leuk ^-^

    ReplyDelete
  16. Wat een leuke blog heb je ! en wat een geweldige brieven mag jij ontvangen! ik heb ook een post project als het je leuk lijkt om mij een keer te schrijven en ik jou keer terug hoor ik het graag van je!

    rachelkromdijk@gmail.com

    liefs.
    en wat een gave foto's van je vakantie!

    ReplyDelete
  17. Oh, where can you get such cute Moomin stationary and tape? I´m from Finland and found it hard to find Moomin stationary. I just found your blog some days back and think you have so cute snailmail things!

    Ninni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi there Ninni,

      sad to say that I wouldn't know where to buy that cute Moomin stationary and tape. I got it as a gift from Aya (http://tomoyohime-postcardsandletters.blogspot.be) So please ask her to know where she found the stationary :) Glad that you like my blog, thanks!

      Delete

Yay! Comments make my day!