September: Photo Challenge ◆ Are you in? ◆

Time for another Photo Challenge month! This time, Sanne came up with the themes. She also decided to alter the rules a little bit. You take one photo each day, but are free to choose a theme. On September 30th, you're supposed to have pictures of all 30 themes. Comprende?


image made by Sanne, camera via redbubble

Now on to the fun part. Sanne and I are obviously participating, but what about you? Please leave a comment with a link to your blog and I'll put it in the leftside bar. In that way we can inspire each other. So spread the word and be inspired!

I can't wait to get started with this challenge :) What theme are you most looking forward to?

Have a great day, talk to you soon!

38 reacties

  1. Haha, comprende?
    Ik heb er ook zin in!

    ReplyDelete
  2. Ik ga mee doen! of allesinds proberen, waarschijnlijk met vertraging soms :) maar hey de bedoeling is dat ik er geraak op het eind! :)

    ReplyDelete
  3. oooooooooooooh nu heb ik ook zin om mee te doen (maar ik ga het niet beloven, gewoon eens kijken of ik zoiets kan..), de nieuwe regels maken het wel haalbaarder :D

    ReplyDelete
  4. Natuurlijk doe ik mee! Fijn, ik kijk er naar uit :)

    ReplyDelete
  5. Leuk! Ik doe mee. Nu ik een fancy fototoestel heb moet ik er iets mee doen eh :). Kga het niet op mijn blog zetten maar ik maak er een flickr mapje voor.

    ReplyDelete
  6. Oh, klinkt leuk! Fijne thema's ook.
    Ik wil ook wel meedoen :)

    ReplyDelete
  7. Oooh super! Ik wil wel es meedoen, of toch proberen meedoen! Zo zelf een thema kiezen per dag lijkt mij wel leuker! Ik doe mee! :) (of probeer het toch) mijn blog: leenphilips.blogspot.be waar de foto's zullen op komen! :)

    ReplyDelete
  8. Dit klinkt leuk! Ik wil al lang meedoen met een dergelijke challenge. Ik heb 'em gebookmarked dus hopelijk vergeet ik er niet naar te kijken, haha :) xo

    ReplyDelete
  9. Yup, I'm in! :D Geen idee wel naar welke opdracht ik het meeste uitkijk, het lijkt me in elk geval wel moeilijker dan de vorige...

    ReplyDelete
  10. Misschien doe ik wel mee, maar ik pas de regels een beetje aan. Elke dag een foto wordt te lastig. En er zijn ook thema's die ik niet begrijp die skip ik. Maar dat mag he? Ik ben nl de koningin van mijn blog :)

    ReplyDelete
  11. Ik wil echt geen editie missen. I'm in! :)

    ReplyDelete
  12. Ja, superleuk! Ik ga mee doen en heb er nu al zin in :) Best een uitdaging, haha.

    ReplyDelete
  13. Zo leuk! Ik heb in juli een poging gedaan maar die faalde gruwelijk. Misschien dat ik nog een keer een kansje geef.

    ReplyDelete
  14. Ok, ik ben kei vergeetachtig als het op zo'n dingen aankomt (oh ja das waar ook, ik was bezig met een photo challenge!), maar ik ga het toch nog een keer proberen. Count me in!

    ReplyDelete
  15. Leuk! Ik ben alleen zo slecht in het voltooien van dit soort dingen.

    ReplyDelete
  16. Ik dacht ik kijk weer eens op je site en opeens zie ik deze leuke opdrachtjes staan. ik doe heel erg graag mee!

    ReplyDelete
  17. wat heb je een mooie kleur op je lippen!

    ReplyDelete
  18. oeps, dat moest natuurlijk bij de post hierboven met je uiltje :)

    ReplyDelete
  19. Superbe! Ik doe mee. maar hoe? waar? gaan we een 'challenge van maken ofzo? Of hoe gaat het in zijn werk? Ik denk het sowieso te posten op mijn blog. Looking forward!

    ReplyDelete
  20. I'm in, I've never tried a photo challenge, so I think this will be fun :]]

    http://tuhatjuttua.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Lijkt me superleuk! Ik heb alleen geen digitale camera, dus elke dag een foto posten wordt lastig...Maar dan heb ik er aan het eind gewoon een heleboel :) mag dat ook?


    www.almaschuringa.blogspot.nl

    ReplyDelete
  22. ik vond de vorige editie heel leuk, maar ben nog aan het twijfelen of ik deze keer ga meedoen...september belooft nog een pittige maand te worden dus vrees voor tijdsgebrek....ik ga er nog een keertje over slapen :-)
    veel plezier met de photochallenge in ieder geval! x

    ReplyDelete
  23. Wat een ontzettend leuke photo challenge. Ik doe doe mee!

    ReplyDelete
  24. Doubting.. doubting... doubting..
    But I'm in!!!!

    ReplyDelete
  25. Op de laatste nipper , ik doe ook graag mee!

    ReplyDelete
  26. Ik ga ook proberen mee te doen! Something green for today is not that hard. Ik heb een groen kleedje aan! Foto volgt! Liefs, Me

    ReplyDelete
  27. Heb het al vaak gezien en ga proberen het toch ook eindelijk eens een maand vol te houden ;)! Leuke blog trouwens!

    ReplyDelete
  28. Ik doe mee! Onbewust van het weekend zo wie zo al 2 gemaakt die ik kan afstrepen. Vanaf morgen ga ik netjes elke dag een nieuwe foto maken.

    www.puurcharlotte.wordpress.com

    Groetjes Charlotte

    ReplyDelete
  29. Hoi, mag ik ook nog meedoen, ook al loop ik gelijk al 2 dagen achter?

    ReplyDelete
  30. kan ik nog meedoen??? ik maak elke dag wel een foto dus misschien kan ik de foto's van de afgelopen dagen nog wel ergens onder scharen...

    ReplyDelete
  31. Knal hem er morgen gewoon even in. Om mijn creatieve maand mee af te sluiten straks.
    Ik doe mee!

    ReplyDelete
  32. Als het nog niet te laat is ... Count me in!

    ReplyDelete
  33. I'm starting a bit late, but am looking forward to a month of taking pictures! Here's a link to my blog, thanks for telling me about this Elisse:)
    http://thirteen1999.wordpress.com

    ReplyDelete
  34. Hi, I've only started my blog today http://deborahmcgrathphotography.wordpress.com but, I'd love to join the challenge and hope I can get all the images done. I think the idea of not have set themes to set days is a great one.

    ReplyDelete
  35. ik maak het mezelf gemakkelijk en doe er 15, vanaf vandaag (ik mag dat want ik ben de 'queen' van mijn blog :p)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!