Q&A: Ask me anything

Hi guys!

I know it's been a while, but in the mean time I'm able to cross off another one of my 22 before 23 things. This week I went camping with the boyfriend in a small picturesque village near Calais (France). We enjoyed each others company, the sun and the rock beach. You'll see all about it in my July overview. :)

But for now, I want you to ask me questions about my blog, life, goals & plans for the future, diy tips, photography ... I'm not an expert, but you can ask me anything. Funny questions, honest ones, they're all welcome! One of these weeks, when I've gathered enough questions, I'll answer them for you in another blog post.


selfie made in june

Enjoy the tropical heatwave & talk to you soon!

24 reacties

  1. Bedankt! Geniet er ook maar van. :)

    Mijn vraag aan jou is of jij veel nagellak bezit (ahja). ;)

    ReplyDelete
  2. Ha, mijn vraag! :D

    "Omdat ook iets onbekendere mensen een biografie verdienen werd er beslist dat jij een biografie krijgt. De uitgeverij laat aan jou helemaal de keuze wie hem mag schrijven, wat de titel moet worden en welke periode uit jouw leven een uitgebreid hoofdstuk moet krijgen welke periode liefst zo min mogelijk aan bod komt!"

    ReplyDelete
  3. Ik ga er vanuit dat bijna iedere Belg wel eens in Parijs is geweest. En dat is niet zo, want hier zit iemand die nog niet in Parijs is geweest. Maar binnen twee weken zit ik daar, dus mijn vraag vandaag is:

    "Ben je al in Parijs geweest en wat is je fijnste herinnering aan Parijs? Wat is je minst fijne herinnering aan Parijs?"
    En als je nog niet in Parijs bent geweest: "Hoop je ooit naar Parijs te gaan? Of zegt het je niets?"

    ReplyDelete
  4. Op deze foto lijk je wel een geisha! Mooi hoor!

    ReplyDelete
  5. Wat een gaaf blog heb je! Echt heel tof!

    Groetjes Heidi en Judith

    Kom je ook is kijken op ons blog?

    www.degrannys.blogspot.nl

    ReplyDelete
  6. Geen vraag, gewoon om even te melden dat dat een geweldige foto is!

    ReplyDelete
  7. Ik wou eigenlijk vragen hoe je in Calais bent geraakt (los van deze 'ask me anything'). Ik wil ook graag gaan kamperen in Frankrijk, heb geen auto ter beschikking, maar de Thalys vind ik zo duur...

    ReplyDelete
  8. ben je van plan (altijd) in Antwerpen te blijven?
    waar verheug je je op?
    wat zijn je plannen voor de rest van de zomer?
    hoe zie je je leven over 5 jaar?

    ReplyDelete
  9. Waarom negeer jij vragen? Waarom doe jij soms zo bitchy? en waarom doe jij in godsnaam alsof je de freaking koninging bent?

    ReplyDelete
  10. Danku voor de reactie :) ik ga nog is knoeien aan mijn layout wss maar ik zal alvast proberen om mijn fotos niet uit te rekken zoals je zegt! de andere uitleg is mijn hoofd niet voor aangepast! wel fijn dat je nog reageert na de foto challenge! :) :)

    ps: is er een optie om die spamtest te vervangen ofso? da lukt nooit bij mij :P

    ReplyDelete
  11. Oh ik vergat nog een vraag.
    +Waarom journalistiek? is het moeilijk? (had al eens gevraagd via je fb maar kreeg geen antwoord)

    + Tips voor mooie foto's te nemen?

    + Wat is jouw grootste droom?

    + Wat is een minpunt aan jezelf?

    sorry hopelijk mag ik zoveel vragen stellen...

    ReplyDelete
  12. Waar komt je paspop vandaan? Waar kocht je je stikmachine? Hoe leerde je kleren maken?

    ReplyDelete
  13. When did you started to use your camera? How did you learned how to take good pictures like this? Which lens do you have? Okay tell me something bout photography!

    ReplyDelete
  14. Did you ever had problems with your bf?

    ReplyDelete
  15. Waar koop jij je kleren?

    ps: ik heb altijd problemen met die spam test :)

    ReplyDelete
  16. Wordt men penpal aub! ik kan zoveel leren van je! en met jou schrijven lijkt me zo leuk!

    ReplyDelete
  17. Hoe goed ben je bevriend met Michiel?

    ReplyDelete
  18. @Anoniem: ik vind dat nogal een rare vraag om te beantwoorden in een blogpost, omdat het er ook helemaal niet toe doet lijkt me. Ik denk dat jij nogal een jaloers tiepje bent. Michiel is een klasgenootje van mij op school, verder ben ik totaal niet close met hem. Dus je hoeft je geen zorgen te maken, ik ben heel gelukkig met mijn vriendje ;-)

    ReplyDelete
  19. Oeps, dat was een reactie op een voorgaande vraag: "Hoe close ben jij met Michiel?" Anyway, we zijn dus helemaal niet zo close, en goed bevriend zou ik ook niet durven zeggen :-) 't Is niet zo dat we buiten school nog afspreken, buiten dan dat occasionele pintje en sjotteren na de lessen ;-)

    ReplyDelete
  20. Gewoon verhalen over je gehoord!

    ReplyDelete
  21. Leuke blog! Mijn vraag voor jou.

    " In hoeveel jaar zie je jezelf met kindjes? "

    ReplyDelete
  22. Ik moest al zoeken naar de post! :) maar sorry sorry sorry ik heb nog een vraag. Je poste een foto waarop je 3x staat, kan je me in mensentaal uitleggen hoe je dat doet? Dankuwel :)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!