Kitten update!

I can't believe it took me over a month to write another post about my two new loves, Pixel & Cera. They are still incredibly cute, but have grown massively. Pixel is the black & white kitten with a mustache and Cera is the pretty three-colored lady.

Here's what they've been up to lately.

Sleeping (a lot).



In the weirdest positions.



Being curious.


Playing. And fighting. Then they pass out and need some sleep again.


But they love each other.



Eating like crazy. (Pixel is becoming a bit of a fatty)


Pretending to be super models from time to time.



Cuddling. (Pixel cuddles with the bf most of the time while Cera purrs next to me.)


I can't wait to see what they look like in a few months. ♡ But at the same time I want them to stay as little as they are now..

Have a nice evening/day/week!

CONVERSATION

25 reacties:

  1. Oh superleuk, katjes! :) & ze zijn zo schattig vooral die ene met zn snorretje!

    ReplyDelete
  2. Zo'n schattige katjes, ze zouden voor altijd klein moeten blijven!

    ReplyDelete
  3. so, so cute!
    I have two cats who are sisters but they're not friendly to us or to each other so I'm pretty jealous!
    http://ahandfulofhope.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  4. Oh, wat een cuties! Onze katjes zijn ook serieus gegroeid op een maand tijd! Wel raar om ineens naar wat grotere katten thuis te komen :).

    ReplyDelete
  5. Wat een prachtkatjes!
    Ik snap wel dat je daarmee in je nopjes bent.
    Made my day deze foto's!

    ReplyDelete
  6. Pretending? Nee hoor! ze zijn het! :)

    ReplyDelete
  7. Super models inderdaad! Zalige fotoreeks, echt twee cuties!

    ReplyDelete
  8. Amai, Elisse, wat zijn ze tam! Ik ben jaloers! Onze kitten komt niet zo op onze schoot zitten hoor! :)

    ReplyDelete
  9. Oh ze worden enkel nog liever precies! Wat een cutiepies!

    ReplyDelete
  10. Maar zo schattig! Mijn kat is ondertussen 13 jaar oud, maar ik herinner mij hem nog goed als zo'n klein, onnozel kitten. Zorgt voor veel vreugde in huis he? Geef ze maar veel te eten, dikke katten zijn de max :D

    ReplyDelete
  11. aaah zo schattig!
    ik ga ook katje nemen als ik eindelijk verhuisd ben, zo spannend :D

    ReplyDelete
  12. OMG they are suuuperrr cute!!! Also, I've nominated your blog for a Liebster Award! Check it out at: http://thirteen1999.wordpress.com/2013/07/31/liebster-blog-award/
    Best, Mary

    ReplyDelete
  13. heerlijk om te zien hoe twee overeen komen! mooie foto's :) Ik ben ook opgegroeid met katten in huis en als de verbouwingen hier achter de rug zijn wil ik zelf ook graag twee katjes.

    ReplyDelete
  14. OOOOOH mega cute!! Ik wil echt zo graag een katje, maar moet nog even wachten. De huisbaas laat geen grote huisdieren toe, jammer :(

    ReplyDelete
  15. Aaaaw! Ik moet binnenkort ook eens weer een postje maken over Aap en Noot, die groeien zo hard.

    Wat een liefjes!

    ReplyDelete
  16. Dit is zo super snoezig!
    En dat GIFje dat je hebt gemaakt, zalig! Oh Elisse, ik heb je blog gemist toen ik op vakantie was ;). Even kijken wat ik allemaal niet heb gelezen nog! Liefs

    ReplyDelete
  17. Verwende nesten, ja. Maar zo een mooie en groeien dat gaat gelijk kool bij kittens.

    ReplyDelete
  18. Hoi!
    Gaaf dat je een maandje enkel zelfportretten gaat maken! Goed idee om dat vaker te doen, een zelfportret. En dan inderdaad hoe jij 't zegt, dat het ook met alleen lichaamsdelen kan. Leuk!

    ReplyDelete
  19. OMG! Die zijn écht veel te schattig. Leuke namen ook!

    ReplyDelete
  20. Wat een leuke foto's! Onze kittens zijn al een stukje groter, ze groeien zo snel!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top