June Photo Challenge: my favourites!

Hi guys!

As promised, I'm sharing my favourites from the June Photo Challenge with you today. Below you'll find a collage of pictures that really got to me. They are made by Sanne, Tine, Christine, Eline, Els, Jade, Marieke, Compagnie M., Pebblyn, Emmel, Mammabelle, Renée, Nachtbraker, Melissa, Nina, Bibman & Patat en kroket. Just click on the pictures below and you'll be redirected to the photographer's blog. Hope you like these pictures as much as I do!

Thank you all for participating! :-) I had a blast!


















Enjoy your Wednesday & I'll see you soon!

CONVERSATION

22 reacties:

  1. Oh, ik voel me vereerd! :) De andere foto's zijn ook supermooi, die photo challenge was een goed idee van jou! Ik kijk al uit naar de volgende ;-)

    ReplyDelete
  2. wat een boel moois om naar te kijken!!!

    ReplyDelete
  3. Wauw, schoon dinges zeg! Nu ken ik ineens ook nog wat blogs :d

    ReplyDelete
  4. Oh zitten fijntjes tussen! Volgende keer doe ik ook mee :)

    ReplyDelete
  5. Er zitten er echt mooie bij! Ik zou dat niet kunnen... Liefs, Me

    ReplyDelete
  6. Leuke collage! Zitten echt hele mooie bij, zoals die met de slak, de duif en de paardebloem...

    ReplyDelete
  7. This was such a lovely idea, Elisse. It's great not only to see the photographs but to also get some inspiration to be creative in taking my own. I also had the opportunity to discover some fun new blogs through your photo challenge. I hope you'll consider doing this again sometime because I'd really love to participate. I think it's a really sincere and unique way to connect with others.

    ReplyDelete
  8. Tof! Ik zou ook wel eens willen meedoen, maar ik presteer meestal niet goed onder druk dus er zou waarschijnlijk niet veel van in huis komen :D

    ReplyDelete
  9. Erg leuk dat je ze allemaal deelt met ons! :) Ik vind het stuk voor stuk prachtige foto's die zijn gemaakt met de foto-opdracht :)

    ReplyDelete
  10. Er zitten echt pareltjes tussen!

    ReplyDelete
  11. geen van mij

    ReplyDelete
  12. In de toekomst komt er zeker nog eens een photo challenge! Misschien een iets vrijere, want met deze hadden veel deelnemers - waaronder ikzelf ook - toch wel wat problemen!

    @Anoniem: heb ik je dan over het hoofd gezien? Of ben je misschien vergeten melden waar ik je foto's kan bekijken? Ik dacht dat ik van iedereen wel 1 of meerdere foto's had...

    ReplyDelete
  13. Neen hoor, ik sta er helemaal niet tussen :) dus zo goed vond je me dan niet..:)

    ReplyDelete
  14. Hoe zet gij die foto's naast elkaar?

    ReplyDelete
  15. Ahhhhhh wat een super post!
    Prachtige foto's heb je uitgekozen (en wat ontzettend leuk om de mijne ertussen te zien, dankjewel! Super lief!)!

    ReplyDelete
  16. wat een leuk resultaat! Bij de volgende doe ik graag mee :)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top