Bits & bobs

Hi guys!

I present another attempt to get back into blogging more frequently :) Sorry I've been so absent (how many times did I say this in the past couple of months?), but I've been busy studying, working and moving.

This will be a little post updating you on the boring (and not so boring) stuff that's happened in my life lately!

In the past month I was able to stripe off a few things of my 22 before 23 list. On July 1st I moved in with the bf (apartment tour coming up!). When I got my results (0 RESITS, 3 months holiday here I come!) I couldn't resist drinking a few new cocktails to add to my list (they were all very tasty) and I'm making progress with some other plans as well. But more on that later!

I also made my very first own magazine. It was a school assignment, but I'm pretty proud of it. It's like my little baby. In case you're curious, feel free to check it out here. (Yep, that's me on the cover. Obligatory posing, yes indeed!) oh ps: it's written in Dutch.
I also got featured in DOHA Magazine, made by my sister and two of her classmates. I DIY'ed (how to make your own stamp out of an eraser). Oh and you can spot Eva, the cutiepie & DIY-queen, as well!

In other news: Pixel & Cera seem to grow up so quickly! But they're still adorable. Fun fact: Pixel is purring on my lap right now, and occassionally gets up to catch the mouse on the screen. ;-) Don't need no telly anymore when you have kittens around, that's for sure!

To my snailmail buds: it's taking me ages to write back because I don't have my writing supplies here yet. So bare with me a little longer and you'll be rewarded! Pinky promise.

I'm participating in the 100 things summer challenge. Basically in these summer months I'll have to throw out/donate/give away/sell 100 items. (If you want to read the rules and participate as well, click here. Shouldn't be having too much trouble with it, since everything is still in boxes and the apartment isn't that big, so I'll probably have to get rid of a lot of clutter. But I don't mind. Since we didn't have a real spring, this'll be my version of 'Spring Cleaning'.

Oh and last but not least: Google Reader seems to have shut down, and I'm afraid Google Friend Connect (GFC) might go away soon as well. So if you don't want to miss out on any new blog posts (irregular as I am) I recommend using Bloglovin'!

On Sunday I'll be back with a Snail Mail Sunday and Wednesday you can see the result of the last two weeks of the June Photo Challenge. Until then, amigos!


little preview on the June Photo Challenge ;-) 

  Enjoy your (sunny) weekend!

13 reacties

  1. Merci om mij een cutiepie te noemen, uw zus heeft goed werk gedaan (mijn complimenten) en voor die challenge heb je serieus wat ballen nodig hoor, ik ga al bijna huilen wanneer ik mijn oude barbies moet weggeven ;)

    ReplyDelete
  2. oef, 100 dingen wegdoen is echt wel veel denk ik! ik zit ondertussen aan ongeveer 50 kledingsstukken die naar de kringwinkel mogen. meer kleding kan ik niet missen want dan hangt er niets meer in mijn kast (en voor de rest heb ik eigenlijk niet zó veel spulletjes)

    ReplyDelete
  3. Yes, je leeft nog:) Goed zeg, 100 dingen wegdoen. Leuk dat je gaat verhuizen (of inmiddels al verhuisd), lijkt me gezellig. Super leuk tijdschrift, ben meteen alles aan het lezen!

    ReplyDelete
  4. Congratulations on your magazine :)
    looking forward to see your home tour!

    ReplyDelete
  5. Lijkt me een heel toffe challenge en oh, ik wil ook kittens ^^
    X

    ReplyDelete
  6. Amai! Die 100 spullen challenge is wel leuk. Ik ga me ook aanmelden. Ik heb wat motivatie nodig om die laatste spullen uit te pakken, maar een lijst maken van echt aaaaaaaaal m'n spullen zie ik niet zitten, dan is de zomer voorbij :). Ik ga gewoon een lijst maken van wat ik wegdoe :)

    ReplyDelete
  7. Mooi gedaan dat tijdschrift! Tja, vlees eten of niet, het blijft een lastige discussie. Ik ben zelf ook al veel geminderd (voornamelijk uit ethische redenen) maar helemaal zonder lukt nog niet voor mij. 't Zit ook overal in hé ;-)

    Ik kijk alvast uit naar de rest van je foto's voor de photo challenge...

    ReplyDelete
  8. het is hier inderdaad wel stilletjes hoor! Maar geeft niet je bent lekker bezig met andere dingen!

    ReplyDelete
  9. Je tijdschrift ziet er super uit! Echt mooi gedaan :) En veel succes met het samenwonen, natuurlijk!

    En ja, ik ben zo'n fan van Bart Peeters :p Grappig (maar leuk) dat je het al doorhad! Het menu van Wattman zag er zeer goed uit en 't eten dat ze rondbrachten ook, maar we hebben er niet gegeten dus geen idee of het effectief lekker is. Dat staat op de agenda voor de volgende keer ;-)

    ReplyDelete
  10. Superleuk! Je blog ziet er echt leuk uit zeg :) Wil je misschien meedoen aan mijn give away? Je kunt nu echt een super chille curling wand winnen van Remington! Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    ReplyDelete
  11. Die magazines zijn superleuk! Oh en proficiat met uw drie maand vakantie! Geniet ervan!

    Ik zou die challenge ook wel kunnen gebruiken, er zijn hier zeker nog meer dan 100 dingen die dringend eens wegmoeten, maar om te beginnen 100 lijkt mij ook al goed :D

    ReplyDelete
  12. Wat een zalige challenge! Ik probeer al een paar weken van oude pc-spelletjes te geraken via Kapaza, tot dusver toch al een paar kwijt :) gefeliciteerd met de 3 maanden vakantie en move-in with the boyfriend :D toch al goedweg op je 22to do list :)

    ReplyDelete
  13. Verdorie, ik kan mij wel op de kop slaan dat ik je blog niet vaker lees, Elisse! Niet dat ik 'm niet goed vind - integendeel! Ik volg gewoon zodanig veel blogs dat ik de meeste gewoon vergéét te lezen... Jammer! Dat 22 before 23- lijstje is zalig! Aangezien het volgende week mijn verjaardag is ga ik dat ook eens opstellen denk ik :) En leuk dat je met je vriendje bent gaan samenwonen! In een stad, of in een dorpje? Spannend! Geniet nog van de zomer X

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!