Meet our kittens!

Hi guys!
I hope this post will inflict a lot of oh's and ah's in the comment section, because they deserve it. They are SO cute! My apologies for the picture overload - I'm not really sorry, though.

In case you didn't know yet: my bf rents an apartment and I'm moving in in July! We wanted to make it a little more homy and both love cats so adopted two cutiepies from the animal shelter. They are now approximately 11 weeks old and brother & sister. Simply little balls of fur we fell in love with the minute we saw them.
So without further ado: here are Pixel & Cera!

Pixel is the black & white kitty. And by his moustache you can tell he's a male, right? (for his name, we got a bit inspired by Danique's Pixel)




Cera is this pretty lady. We named her after Cera from The Land Before Time (Platvoet & zijn vriendjes) because she's as stubborn, yet cute as she is :-)













*yawn* "OK, now we gotta get some sleep."


Hope you enjoyed this cuteness overload :-) Talk to you soon!

CONVERSATION

33 reacties:

  1. Gaah! I don't know if they could be any cuter. :) Adorable!

    ReplyDelete
  2. Ze zien er echt super & schattig uit! Ik wil er ook zulke. En proficiat met het samenwonen, trouwens ;-)

    ReplyDelete
  3. kitten-tv, kan je naar blijven kijken :-)
    Ze zijn súperkoddig!

    ReplyDelete
  4. Da prikt in m'n hartje, ik zou ook nog graag zo'n kleintje in huis halen (maar ik heb er al 4)

    ReplyDelete
  5. oh's and oh! & Oh!

    Super lief! ik heb geen klein katje gehad want ik heb mijn uit de auto gesmeten poes van de straat gered! Super lief!

    ReplyDelete
  6. Wat een schatjes!!
    Onze kittens zijn ondertussen 1 jaar, maar steeds enorm schattig. Veel plezier met ze.

    xx Emilie
    ateliereem.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Kittens zijn altijd lief :-)

    Mooie foto's trouwens, welk fototoestel en lens heb je eigenlijk?

    ReplyDelete
  8. Gewoonweg te schattig voor woorden! En super dat je ae vanuit het asiel geadopteerd hebt

    ReplyDelete
  9. they deserve all the awwww is the world <3

    ReplyDelete
  10. ooohh wat zijn ze lief hè, kleine katjes :)

    ReplyDelete
  11. Wat zijn ze schattig!! En wat een super mooie foto's!

    Trouwens... je zou mee moeten doen aan mijn give-away :D!
    Je kunt een shambala armbandje winnen t.w.v. € 80.- Iets voor jou?

    Xoxo

    Caroline
    www.pickmeanoutfit.com

    ReplyDelete
  12. ahhhh zo cute! Er is echt niets beter dan kittens :p

    ReplyDelete
  13. Mimimiiii! Wat een cuties :)
    Een hele mooie krabpaal ook!

    ReplyDelete
  14. aaaaaah (tja sorry, voorspelbaar he) WAT EEN SCHATJES. En gefeliciteerd met het verhuizen, leuk! Ooh ik kan echt niet wachten tot ik een appartementje heb waar ik ruimte heb voor een kleine kitten <3

    ReplyDelete
  15. ma die zijn ZO schattig
    (dat snorreke is keilief!)
    leuke foto's ook!

    ReplyDelete
  16. awwwwwwwwwwwwww

    (en ik denk bij Cera alleen maar aan Michael Cera, maar dat is natuurlijk ook leuk :))

    ReplyDelete
  17. Ahhh dit is echt zo schattig! Wat heerlijk dat ze zo op je schoot ligt. Wat zijn ze snoezig! Mooie foto's Elisse! Liefs

    ReplyDelete
  18. Yes, it's true, they ARE adorable!

    ReplyDelete
  19. Ooh, zo koddig seg! Hier lopen ondertussen 10 kleine katjes rond waarvan 7 tamme. Handenvol maar heel leuk (wel buiten op de boerderij natuurlijk, niet binnen :) )

    ReplyDelete
  20. Awww they're too cute!! <3 Take lots of pictures while they're still that little becuase they will grow up really fast before you realize it! My little Dusty isn't that little anymore already and he's only 4 months old :°3
    By the way I sent you a letter earluer this week, I hope it will reach you soon and that you don't hate me too much for the dalay :c xx

    ReplyDelete
  21. Aah, ze zijn zo frickin' cute op die leeftijd! Mooie namen ook. Pixel is precies een veel voorkomende naam voor katten, we hebben er hier ook eentje rondlopen. :P

    ReplyDelete
  22. katten zijn zo foto geniek he! haha

    Love Appie | jusde-pomme.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. ik.wil.ook.een.kat.!!!wat zijn ze schattig en zo op hun gemak.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top