June photo challenge: week 2

Wow! Time flies, it's already mid June.. Wednesday today meaning time for an update on the June photo challenge!

Please make sure to take a look at the other participants photos as well. For a complete list, check this blogpost.

image by Sanne

6. makes me smile - being able to wear sandals


7. high key - cutiepie Pixel


8. sunrise/sunset


9. up close - I made a bow


10. unusual - my hands aren't green at all, although this mint plant seems to be surviving


11. looking up - visit to the park


10. home - our soon-to-be place :)


I'm not that satisfied with how some of my pictures turned out. Even though I made the list myself, I still find it pretty darn difficult to come up with different subjects, angles, ... Any tips or suggestions? Feel free to help me out and leave a comment :)
Oh and let me know what your favorite photo this week is!

Have a great week, talk to you soon!

CONVERSATION

24 reacties:

  1. Ik vind home super schattig & de kat natuurlijk ook! & voor de rest vind ik jouw foto's op één of ander manier altijd iets magisch hebben! de bow is super cuteee! :) :) ik vind sommige ook moeilijk, maar ik denk dat het komt doordat ik niet echt veel tijd heb door dat ik elke dag examen heb deze week... :/

    Ik denk niet dat ik tips kan geven, eerder jij aan mij!

    ReplyDelete
  2. Ik doe meestal maar iets, en soms blijkt dat dan (heel) mooi te zijn :D Die foto van 'home' vind 'k wel mooi, omdat het echt wel jullie liefde toont :)

    ReplyDelete
  3. Pixel photos are irresistible :D

    ReplyDelete
  4. wat een leuke challenge! die ga ik ook maar eens doen :)

    ReplyDelete
  5. ik ben toch een beetje blij dat zelfs jij als organisatrice het soms wat moeilijk hebt met de opdrachtjes :)

    ik vind jouw foto's super. ik wou dat ik wat meer van jouw niveau zou halen met de mijne, maar ik vind het wel heel leuk om elke dag na te denken wat te doen en een beetje te experimenteren. tnx voor het initiatief!

    ReplyDelete
  6. Je foto's zijn erg mooi! Mijn favorieten uit deze reeks zijn "Up close" en "Home". Maar die munt plant ziet er toch niet zo gezond uit ;-) Ik denk dat hij wat meer licht nodig heeft :-)

    ReplyDelete
  7. Ahh, zo ontzettend leuk, je foto's! Heel mooi!
    Zo leuk dat je gaat samen wonen :). Ik dacht eerst dat alleen je vriend ging verhuizen, maar jij ging dus gewoon lekker mee!
    Heb je een speciale lens voor je unusual foto? Ziet er tof uit!
    En jij hebt ook je lieve poes gebruikt voor je high key, hihi.
    Ik vind het ook beter gaan met dit lijstje, echt stukken beter. Ik wil het vaker!
    Liefs

    ReplyDelete
  8. ik ga een paar van deze photo challenge ideetjes gebruiken om mijn lc-a rolletje mee vol te krijgen! Leuke foto's Elisse!

    ReplyDelete
  9. Oh die katjes zijn toch echt te schattig! Ik kijk al uit naar zelf terug een katje hebben :)
    Echt toffe photo challenge! Jammer dat ik deze maand echt een te oninteressante maand heb om te fotograferen.

    ReplyDelete
  10. ik weet niet of ik je kan helpen met de foto's, maar als ik een beetje specifieker weet waar je mee vast zit wil ik wel eens mee denken :-)

    ReplyDelete
  11. Ik vind je foto's wel goed gelukt
    hoor c: En wat is Pixel schatttig!!
    Xx

    ReplyDelete
  12. Uw katjes zijn zo damn schattig! En haha, ik heb ook 1 eenzaam plantje dat overleeft. Oh én drie cactussen :D

    ReplyDelete
  13. Die poezen van jou zijn altijd zo mooi in beeld gebracht!

    ReplyDelete
  14. waarom volg jij nooit iemand terug??

    ReplyDelete
  15. Je high key foto's zijn prachtig! Zelf weet ik niet wat te posten bij something i make, suggesties? Een cake of zo is te moeilijk :-)

    ReplyDelete
  16. Zo leuk! En wat een mooie foto van dat strikje die je gemaakt hebt; wat een leuke :)

    ReplyDelete
  17. oooooh wat een schattig katje!
    xo

    ReplyDelete
  18. Ik kan me voorstellen dat het heel lastig is, maar toch doe je het goed vind ik, leuk bijvoorbeeld die fish-eye!

    ReplyDelete
  19. I love the bow.. how did you made it?

    ReplyDelete
  20. Do you stop blogging?

    ReplyDelete
  21. Wauw die foto's zijn echt geweldig mooi! Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    P.s. Doe je mee aan mijn zomer GIVE AWAY party? Dat zou tof zijn!

    ReplyDelete
  22. Woops, no I didn't quit blogging! Just been a little busy lately :)

    @Federica: I made the bow using this tutorial (http://thesisterof.blogspot.be/2013/01/nondedju.html) it's in Dutch, but there are a lot of pictures so you'll get the basic idea, I hope :)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top