June photo challenge: week 1

Hi guys! Time for an update on the June photo challenge!

How's it going over there? Don't forget to update us once in a while on your blog to mesmerize and inspire the other participants ;-)

If you have no clue what the duck I'm talking about, read this post.

image by Sanne

1. looking down - my three loves


2. faceless self portrait - Pixel & Cera!


3. stranger(s) - speaks for itself (with intentional light flare)


4. 2 o'clock - yesterday I drank champagne at 2 o'clock, to celebrate the success of Marij's thesis :)


5. pattern - Pixel's leg


Next Wednesday I'll be back with my photos of the second week of the photo challenge :)

Have a great day, talk to you soon!

CONVERSATION

14 reacties:

  1. Oh nee ik wou het echt nog proberen maar was het al vanaf dag één vergeten haha. Oeps! Volgende maand dan maar ;)

    ReplyDelete
  2. ooooh fijne foto's!
    en wat een lieeeefjes jullie katten zeg <3 <3

    ReplyDelete
  3. Ouh, die katjes, zo schattig allebei! :) Ik vind zo'n photo challenges altijd leuk, maar ik heb te weinig discipline om het zelf te doen.

    ReplyDelete
  4. Wat een mooie foto's! En zo'n challenge is leuk! Je blog is sowieso fijn om te bekijken, het is allemaal zo gezellig :)
    Ik heb een patroon gebruikt uit de burda, eentje van vorig jaar.

    ReplyDelete
  5. echt mooie fotos!
    XOXO Anna

    www.fashionanna.com

    ReplyDelete
  6. Luidop lachen om een foto... 't komt amper voor. Maar foto twee is zooooo grappig! :)

    ReplyDelete
  7. Leuke foto's en toffe uitdaging, laat maar komen die updates

    ReplyDelete
  8. Ooohhhh Elisse, die eerste foto van je vriend en de poesjes... wat ontzettend schattig! Laten afdrukken en ophangen!
    Mooie foto's :), ben gek op je foto's!

    ReplyDelete
  9. Ooooooh! Ik ben ook fan van de eerste foto. En van de mooie kleuren van foto 2. En van de details van de laatste foto. En van de champagne. En...!
    Ik heb de mijne ook net online gezet, neem gerust een kijkje: happyonsunday.blogspot.be

    ReplyDelete
  10. Ik heb faalangst, vrees voor slechte/saaie foto's en dat het dus allemaal tijdverlies zou zijn, dus voorlopig doe ik niet mee. Maar ik vind het wel fijn om je updates te volgen :) Pixel's pootje, zo mooooooi!

    ReplyDelete
  11. Juni gaat poezenfotochallenge worden denk ik :)
    Ik heb trouwens maar een van mijn katten nodig om een gezichtsloos zelfportret te shooten :)

    ReplyDelete
  12. Leuke foto's :-)

    Ik vind die van Pixel's poot erg mooi!

    ReplyDelete
  13. Die eerste twee zijn echt zo schoon!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top