Me-Made-May pledge



Hi guys (& gals)!

I just got back from Berlin (will share some pictures and tips later!) and discovered the MMM-Project via Plutomeisje. What a fantastic idea! The Me-Made-May challenge is all about integrating self-stitched and upcycled items in your wardrobe. Because as we all may have experienced: some handmade clothing pieces don't get worn as much as they ought to :-) That's about to change in May!

I, Elisse of Bij Gebrek Aan Beter, sign up as a participant of Me-Made-May ’13. I endeavour to wear a handmade/upcycled garment/accessory at least three days a week for the duration of May 2013. I also pledge to sew or upcycle two new pieces of clothing/accessories.
You can read all about MMM'13 over here. Are you participating as well? I'll update you every now and then about how the challenge is coming along for me.

Have a nice weekend! See you on Sunday for a snail mail Sunday revival!



10 reacties

  1. Mocht ik goed kunnen naaien zou ik meedoen. Voorlopig hangt er nog maar één zelfgemaakt rokje in mijn kast. Mooie header trouwens!

    ReplyDelete
  2. Dat moet voor jou niet moeilijk zijn he :) Ik doe niet mee, allez, niet expliciet, want ik draag sowieso al bijna dagelijks iets handgemaakts :)

    ReplyDelete
  3. Wat leuk bedacht! Ik heb niet echt zelf kleding maak-skills, dus sla ik over :(

    ReplyDelete
  4. Ik zou wel meedoen mocht ik zelfgemaakte kleren hebben. Maar misschien is dit wel hét geschikte moment om eidenlijk aan dat zsazsa rokje te beginnen..

    ReplyDelete
  5. Super leuk! Ik heb niet genoeg handgemaakte kledij om 3x per week aan te doen :p Foei. Moet dringend mijn T2-schatten door de naaimachine halen.

    ReplyDelete
  6. Zo'n schoon dingen! Mijn favoriet is het kleedje links bovenaan! :)

    ReplyDelete
  7. Hoera, ge doet ook mee! 'k Ben benieuwd naar uw outfits. :) Voorlopig vergeet ik al de hele tijd foto's te nemen, niet goed!

    ReplyDelete
  8. Er zitten echt heel erg leuke dingen tussen!

    ReplyDelete
  9. Wat leuk dat je ook meedoet! Ik kijk uit naar posts.

    ReplyDelete
  10. Oeps, de reactie was niet af haha. Ik vind de flickrgroup ook heel erg leuk om te volgen. Zo veel leuke outfits die passeren! Heerlijk!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!