June: photo challenge!

Hi y'all!

Lately I haven't been as inspired as I was when I first started with 'Project 365' on November 1st. So Tine and I decided it was time for another photo challenge! I came up with this fun list to take a photo each day in June, in a certain theme per day.


(photo by Sanne)
7. high key - 27. low key - 30. bokeh

I would love it if you would participate in this challenge :) If you do, please leave a link to your blog via Mr. Linky (below), so we can all check it out. Spread the word and be inspired!


24 reacties

  1. leuk initiatief!
    ik wil wel meedoen en zal waarschijnlijk om de 10 dagen of zo het resultaat posten op mijn blog: demierendeleeuw.blogspot.be

    btw: is er misschien een hashtag voor als we op instagram meedoen?

    ReplyDelete
  2. Aha! Ideaal om juni door te komen :) Ik weet niet of ik van alle opdrachten precies begrijp wat ik moet doen (en of mijn fototoestel ze aankan), maar ik kan maar proberen!

    Een hoeraatje voor jullie idee!

    ReplyDelete
  3. Kan niet wachten! Sanne doet ook mee en ik zag het staan dus count me in! :)

    ReplyDelete
  4. Ik kwam via via via via op je blog (door de photochallenge eigenlijk) dus ik doe mee!
    (poging drie in posten van reactie, met dank aan robot test haha)

    ReplyDelete
  5. Oh ik zou graag meedoen maar ik studeer in de bib en heb alleen mijn spiegelreflex hier, die meenemen naar daar is wat lastig... Ga eens nadenken of het haalbaar is!

    ReplyDelete
  6. zo erg bedankt voor je reactie vorige keer! ik heb eens gekeken en ik weet alvast waar ik terecht kan !als je nog tips hebt of tutorials let me know :) ik wou meedoen maar heb geen camera en geen tijd :(

    ReplyDelete
  7. Hip Hoi! Ik doe mee! Mooie uitdaging om eindelijk de handleiding van mijn fototoestel te leren kennen.
    Christine
    (http://happyonsunday.blogspot.be)

    ReplyDelete
  8. Ik doe mee, met heel veel plezier! Joepie jeej!
    De laatste dagen van juni zit ik wel al in Zuid-Frankrijk, maar ofwel post ik de laatste foto's wat vroeger (en speel ik stiekem dus een beetje vals), ofwel komen de laatste foto's pas midden juli op mijn blog (wat ik een beetje zonde vind).
    Toftoftof!

    ReplyDelete
  9. You should make an ask fm for lovely followers like me who don't like to look like stalkers.. i have so many questions for you but i feel like a stalker...:(

    ReplyDelete
  10. Serious! i'm checking checking until you answer! haha!

    ReplyDelete
  11. Hey Elisse, ook ik doe graag mee aan de juni challenge en zou dan wekelijks de foto's posten! Ik ben benieuwd naar al die creatieve plaatjes!

    ReplyDelete
  12. Ingeschreven! Of dat het ook gaat lukken, dat is iets anders, maar als ik gewoon wat vaker mijn fototoestel zou gebruiken ga ik al content zijn. :)

    ReplyDelete
  13. Ik heb 4 examens, en ene hele zware klepper helaas... Pakt dat ik nog wel een paar weken nodig heb om dat onder de knie te krijgen (zucht).

    Veel blokplezier ook gij! En niet te veel laten afleiden door alle brieven hehe ;)

    ReplyDelete
  14. Ik ga proberen mee te doen maar beloven om elke dag een foto te maken is moeilijk! Marte van Compagnie M.

    ReplyDelete
  15. Ik zou graag meedoen maar ik heb het tot 10 juni echt té druk :(

    ReplyDelete
  16. Urgh, juni is echt niet de maand voor mij om zoiets te doen. snif :( Ik ben wel benieuwd naar alle foto's!

    ReplyDelete
  17. Ja zit wel vaak spam tussen :) dermee dat ik er voor kies om ze te accepteren! :) :) Bedankt voor je reactie terug! ik zal je blog eens beginnen volgen si!

    ReplyDelete
  18. Hallo Elisse,

    Ik doe ook mee! Een dagelijkse foto nemen/uploaden zal wellicht niet lukken, de publicatie van mijn foto's zal eerder in "batch" gebeuren :-)

    ReplyDelete
  19. Hoi Elisse, als fervent instagrammer/blogger ga ik deze uitdaging graag aan, met dank @ nachtbraker voor de tip!

    groetjes

    Laurent (aka bibman)

    ReplyDelete
  20. PS- mijn foto's zal ik op instagram en niet op blogger posten

    ReplyDelete
  21. Hoi, ik ontdek nu pas je blogje dus zal met enige vertraging starten, maar wil toch graag meedoen :). Ik zal proberen van wekelijks de foto's te posten op mijn blogje.
    Ik weet ook niet of ik alles begrijp en ga kunnen, maar we gaan het proberen ;)! Zeer leuk initiatief in ieder geval

    ReplyDelete
  22. Zo leuk al die deelnemers hier :-) Echt leuk om alle foto's van de anderen te zien!

    @Anonymous, I'll make a blogpost once I get enough questions and then I'll answer all of them. So if you'd like, please send me your questions via e-mail (you can find my address on the 'contact' page ;-) ) I'll wait a bit to see if I receive some more (I'll also make a blogpost so that people can ask questions in the comments) and then you'll see it appearing here on the blog in a bit :-)

    ReplyDelete
  23. but i don't wanna look like a stalker.. so in email you know who i'm :) and then i'm not the cute stalker from London anymore haha!

    ReplyDelete
  24. after dark als opdracht op de langste dag van het jaar... pfff... zo lang wachten tot het donker is :p

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!