Ready for spring dress!

Hi guys!

How are you all doing? I can't wait to get back to the regular blogging routine, catching up on all the blogs I usually read, sewing & reading again, ... A little longer and I'm freeeee!

A few weeks ago, at our weekly sewing bee, I made another waterfall collar dress. I made one before in November, see it here. The fabric kinda looks alike, but this one is a lot shorter and therefore more spring & summer like, in my opinion.

What do you think?


I let the two other Elisses out of the closet for a little photoshoot.
ps: look, I'm at the boyfriends apartment! I just love the color of these walls. And yup, that's an orchid! One green lady over here!




See you in a while, crocodile!

CONVERSATION

27 reacties:

  1. ooh mooi mooi mooi! mooi bloemenstofke.

    ReplyDelete
  2. Tof! Zijt ge begonnen aan uw dreads?

    ReplyDelete
  3. Haha oei nee Anaïs, mijn haar was gewoon nog nat van het wassen!

    ReplyDelete
  4. Deze is ook mooie Elisse, wat een fijn model en zo'n leuk bloemenstofje :)

    ReplyDelete
  5. Ge gaat toch geen dreads doen? ga je spijt van krijgen meisje! :) voor de rest super leuke jurk.

    Xxx Eline

    ReplyDelete
  6. Wat een vrolijk jurkje heb je gemaakt, mooi! Ook leuk gecombineerd met het spijkerjasje.

    ReplyDelete
  7. Mooi! Ik moet toch ook eens aan een jurk beginnen, heel tof.

    ReplyDelete
  8. Wat een leuk kleedje! En die boots zijn ook erg stoer! Jammer dat het niet echt blote-benen-weer is maar dat bloementjesstofje brengt wel een lentegevoel met zich mee!

    ReplyDelete
  9. Ik ben zelf niet zo weg van dit soort kraagjes, maar jou staat het in ieder geval heel leuk en het is echt mooi gemaakt (en afgewerkt, waar ik zelf meestal nog wat moeite mee heb, haha)

    xoxo Appie | jusde-pomme.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Oh echt geweldig!
    Het kleedje staat je echt supergoed! :)

    Liefs, leen

    ReplyDelete
  11. Supermooi kleedje! Helemaal fan van de hals, het stofje en de lengte. En mooie kleur op de muur, 't zal wel zijn!

    Heb je eigenlijk een patroon gebruikt? 't Valt echt perfect - ik wil dat oooooook! ;)

    ReplyDelete
  12. heel mooi. Het staat je goed, ik vroeg me ook af welk patroontje het is

    ReplyDelete
  13. hoihoi - leuk dat je je vraag stelde waar ik bleef, wel ben terug ;)
    heel knap jurkje trouwens nu nog de zon...

    ReplyDelete
  14. Wauw mooi,je staat er goed in!!

    ReplyDelete
  15. Het staat je enorm goed :)

    ReplyDelete
  16. Oh, ik vind ze allebei supermooi! :D Als ik eens tijd & moed vind om terug achter mama's naaimachine te kruipen, maak ik misschien ook zo eentje.

    ReplyDelete
  17. zo'n fijne kraag!
    en hihi, ik dacht ook dreads te spotten

    ReplyDelete
  18. Mooi weer! En staat u prachtig, as usual!

    ReplyDelete
  19. Ik ben fan van het kleedje en het jeansvestje, ideale combinatie!

    ReplyDelete
  20. Ik vind hem heel erg leuk! Lekker vrolijk :D

    ReplyDelete
  21. Mooie stof! Het kleedje staat je echt goed, ik hoop deze zomer te leren om zelf kleren te maken :)

    ReplyDelete
  22. Echt een heel leuk jurkje, staat je goed!

    ReplyDelete
  23. Ik ben begonnen een tijd geleden met zelf kleedjes te maken.. maar ik ben nu een tijd in België dus ik hoop dat jij mijn vraag leest en beantwoord.. :)
    waar in Belgie koop jij je stofjes? zien er prachtig uit en ik heb afkickverschijnelen dus geef me aub tips voor stof te kopen in Vlaanderen!

    Groetjes!

    ReplyDelete
  24. @Eline: Hallo! Heel lief, dank je! Er zijn veel stofjes die ik van mijn bomma heb gekregen, andere stofjes hergebruik ik van kledij die ik uit de tweedehandswinkel haal. Maar ik ga ook shoppen bij Moens (Turnhoutsebaan - Antwerpen), stoffenwinkel op de Hoogboomsesteenweg in Kapellen en dit lijstje zal je vast ook verder helpen: http://lelieswereld.wordpress.com/stoffen-en-fourniturenwinkels/

    Je hebt de laatste tijd ook superveel leuke webshops die mooie, ecologische stoffen verkopen! Zoek maar eens op Google en je zal er meteen een aantal vinden :-) Veel succes met de kleedjes!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top