April

In April I...

» well, actually the bf moved into his first own apartment :) We moved boxes and furniture, bought a new couch and loads of other stuff at Ikea, painted walls and were exhausted. So worth it though, it's becoming a really nice and cozy little palace.


» went on a family trip to France. We played games, saw beavers, got spoiled and acted like we were aristocrats.




» met Cristina & Kelly from Stylemegreen for an interview.


» had a 'Komen Eten' diner party. We ended the evening with some good old trivial time.


» got the best Christmas present ever from my sister, finally live on scene!


» had another dressup party!

photo by Sophie Bell

» thrifted a book about embroidery.


» invited my fab friends for diner at the apartment.


How was your April? And what are your plans for May? My May will be filled with studying and making it to the deadlines.. Wish me luck!

CONVERSATION

13 reacties:

  1. het was een super leuke maand voor jou :) Die secway (of hoe schrijf je dat) moet wel super vreemd zijn geweest, niet? Ik zie soms in Antwerpen mensen daarop passeren, en dat blijft toch iets erg vreemds :)

    ReplyDelete
  2. Die superleuke huisjes, was dat in Frankrijk? Zo mooi!
    Die laatste foto doet me spontaan glimlachen, heel tof.

    ReplyDelete
  3. Oeh, zo benieuwd naar het interview! (trouwens, zo internationaal zijn we niet he, 't is gewoon .be ;-) )

    Het zag er alleszins weer een fijne maand uit. En Trivial Pursuit, da's zo veel te lang geleden hier! Allez, gezelschapsspelletjes tout court zijn veel te lang geleden :-(

    ReplyDelete
  4. leuke dingen gedaan dus in April. Ik ben ook wel benieuwd naar je interview. Enne gewonnen met triviant?

    ReplyDelete
  5. Ohhhhhh dat boek dat je gevonden hebt: superrrr!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Een goei maand dus, da's duidelijk!! April is bij mij vooral voorbijgevlogen. Maar dat doen alle maanden de laatste tijd precies :).

    ReplyDelete
  7. Lol, ik las eerst 'aristocats'!
    Hoe rijdt zo'n segway eigenlijk? Ik zou daar volgens mij mee omvallen.

    ReplyDelete
  8. Wat een fijne maand weer! Ik heb vooral gethesist en een heel klein beetje gefeest...

    ReplyDelete
  9. Ziet er naar uit dat je een ongelofelijk leuke maand achter de rug hebt! :)

    ReplyDelete
  10. da was weer een topmaandje precies :)
    en het gaat alleen maar beteren want het wordt zomerrrrrr :)
    i'm ready!!
    ik denk trouwens dat ik u weer gezien heb.. op de trein? deze keer had ik het wel maar héél laat door (toen gij of uwe look-a-like afstapte in mechelen-city!)
    het kan nie anders dan da wij mekaar deze zomer ergens tegen het lijf gaan lopen!
    have. fun.

    ReplyDelete
  11. Haa! Ik zie alexandra en charlotte in de zetel!
    Ik werk samen met alex voor m'n bachelorproef! zo leuk! :D

    ReplyDelete
  12. wat een leuke maand :D

    woon je dan samen met je vriendje in het appartment? of gewoon bezoekjes brengen? ^^

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top