project 365 » update «

Hi guys! How are you all doing? Enjoying the sun? :) I'm here again with another update on my Project 365. If you want to get updates on a more regular basis, please follow me on tumblr or via Facebook. If you like these kinds of projects, check out Tine & Sanne as well!

I know I haven't been a good blogger lately, but let me make it up to you... Just be patient. Only a little longer and you will be rewarded :)

138/365 I want to ride my bicycle (analogue)


108/365 Theemuts!


114/365 Crafting


157/365 Family weekend with a beaver and bowling shoes


168/365 Pretty flamingo


156/365 First sunshine in weeeeeeks (analogue)


173/365 First attempt at embroidery


159/365 French roads


175/365 Sweet kitties


Enjoy the weather & have a lovely weekend!

12 reacties

  1. Leuk hè, die bowlingschoenen? :)
    Die katten zijn liief!

    ReplyDelete
  2. ja de bowlingschoenen vind ik er toch ook wel uitspringen! Ik ben benieuwd wat je blog-technisch allemaal in petto hebt dan!

    ReplyDelete
  3. Goede foto van die bever;)

    ReplyDelete
  4. De fietsfoto's zijn fijn!
    (Trouwens, die laarzen zijn er nog! Het is een kleine 39 en ik doe ze weg voor 45 euro, amper gedragen en handgemaakt dus een koopje!)

    ReplyDelete
  5. mooie analoogjes! ik ben gek op analoog fotograferen :) Doe je trouwens al mee met mijn giveaways? Je kan Nike Freeruns winnen en 100 dollar shoptegoed bij een van mijn favoriete webshops op mijn website www.jenniefromtheblog.com :)

    ReplyDelete
  6. Ooh ik vind die fietseb foto's erug tof!

    ReplyDelete
  7. Toffe foto's, en die fietsfoto's zijn helemaal prachtig. Zo sfeervol.

    ReplyDelete
  8. How awesome do you think you are? act human..

    ReplyDelete
  9. Haha als ik scroll lijkt het net alsof de flamingo's op je glas stapjes zetten :)
    En fijne analoge fiets foto's!

    ReplyDelete
  10. Oh borduursel, ik heb ook terug zin in een nieuw project!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!