Snail mail Sunday!



to Saar:
It felt so good finally writing back! I had so much to tell Saar :) And I made her a reversible totebag (more about that later) as a birthday present!






to Mary:
I will not spoil the surprise because this envelope has to travel all the way to the United States. Check back in a few weeks to see what I sent out :)






from Saar:
I met Saar two weeks ago for an interview, and she gave me this pretty necklace as a birthday present! So cool! Thanks! (And nope, I'm definitely not mad it isn't owl related! I like other stuff besides owls, of course!)


from Ely:
Ely sent me such a cute package! I love that little booklet. And the owl button is owlmazing!












from Eline:
Sneaky girl! She sent me a belated birthday present. SHE DREW AN OWL GIRL. This is such a cool piece of art. And the owl brooch is pretty cute ^_^. Thank you so much, Eline! I also love those owl stamps on the envelope, beautiful!






That's it for this week, folks! More to follow in the upcoming weeks! I rediscovered my love for snailmailing again :)

CONVERSATION

10 reacties:

  1. Wauw, die eerste brief. Prachtig!

    ReplyDelete
  2. Wat een verwennerij! Prachtige brieven!
    Liefs, Swaen

    ReplyDelete
  3. *.* awwww, I love your blog. The vintage postcard that you sent is amazing and everything you recieved it's so beautifull :D XOXO

    ReplyDelete
  4. Weeral zoveel leuke dingen gekregen en gemaakt! Alleen al voor zo'n mooie versierde envelop in mijn brievenbus te krijgen zou ik jou wel eens een brief willen schrijven! :)

    ReplyDelete
  5. Zo tof weer allemaal! Nu ik zoveel buitenlandse vriendjes heb doe ik ook wel mijn best om daar mooie brieven / pakketjes naar te sturen. Dit dient als goede inspiratie! Al kan ik hier nog wel veel van leren ;)

    ReplyDelete
  6. Hey Elisse,
    Ik volgde je blog een tijdje geleden en ben nu terug bij je terecht gekomen na een tijdje op reis te zijn geweest. Hij ziet er NOG leuker uit dan toen en wilde je even zeggen dat ik het heel tof vind wat je allemaal doet!
    And these letters look awesome!!!
    Heel veel groetjes
    Katrien

    ReplyDelete
  7. Heee Elisse,
    Ik heb je prachtige pakketje ontvangen! Ik ben er zó blij mee :) Ik ben een echte tassen-gek, dus de mooie tote-bag komt goed van pas! Ik vroeg me nog af of je hem zelf hebt gemaakt. De kaart was heel tof en de mini-vogel stickers vond ik zo leuk! Dankjewel! Liefs, Romee

    ReplyDelete
  8. Oh my God! Your blog is amazing! I'm in love:)

    I met Ely!:) She's wonderful.

    One more time: I love your blog. And your hand made things! I follow.

    Hugs from Poland!

    ReplyDelete
  9. Wat en heerlijke post! De envelop van Ely is mijn favoriet!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top