Refashion: tanktop & skirt to spring dress!

Hi there!

How was your week? Are you all ready to celebrate Easter? Tomorrow the bf gets the keys to his appartment :) so exciting times coming up! On Monday we'll move all his stuff out of his current place. And after that it's my time to shine: decorating time!

In other news: I'm on a refashion roll! I had an old grey tanktop with holes at the bottom, and a floral skirt (prettiest fabric ever!) that wasn't in such good condition either. I simply stitched them together and ta-daaaah: new spring dress is born!











I paired the dress with an owl brooch that my sister got me and a thrifted belt.

What do you think? Do you like it?

CONVERSATION

31 reacties:

  1. Zalig kleedje! Leuk idee om oude kleren zo op te smukken :)

    ReplyDelete
  2. Da's echt chic joh! Leuk idee ook.

    ReplyDelete
  3. Super! Ik hoop dat je ze snel (en veel) kan dragen!

    ReplyDelete
  4. Super leuk!!!
    Ik hoop dat je hem snel aan kunt :-)

    ReplyDelete
  5. setenta y dos! nope dat wist ik niet!

    ReplyDelete
  6. I like a lot!
    En ik heb ook wel zin in pasen :) morgenochtend ouderwets ontbijten bij mijn ouders! Lekker!
    Veel plezier met verhuizen en je vriendje zijn plek helemaal mooi maken :).

    Liefs

    ReplyDelete
  7. Jaaaaaaaa, keigoed gelukt! En supercute gif'ke!

    ReplyDelete
  8. Jaa Elisse, zo leuk om te zien, wat is je jurkje goed gelukt! Staat je goed zo met die riem en die broche is zalig :)

    ReplyDelete
  9. zon tof kleedje weeral, en nu zon om vollen bak te schitteren!

    ReplyDelete
  10. wat leuk gedaan! staat je erg leuk! :)

    ReplyDelete
  11. En en en wat leuk dat je de Nutella koekjes had gemaakt (en dat ze lekker waren!)

    ReplyDelete
  12. Wauw echt leuk gedaan! Mooie outfit! :)

    ReplyDelete
  13. Wat een cool idee!
    Wil binnenkort mijn kledingkast weer doorspitten en dingen weg gooien. Misschien kan ik met dit idee nog wel een paar kledingstukken redden :)

    ReplyDelete
  14. Ik vind vooral dat dansje leuk :-)

    ReplyDelete
  15. Heel simpel maar dat maakt het juist zo leuk!
    Liefs, Swaen

    ReplyDelete
  16. Wat een goeie oplossing! Staat echt heel leuk:)

    ReplyDelete
  17. En een leuke kamer heb je :)

    ReplyDelete
  18. Welk lettertype is je blog?

    ReplyDelete
  19. He Anoniempje, wat bedoel je met welk lettertype is je blog? Mijn header? Dat moet ik even opzoeken want weet ik niet meer zo precies. Voor de tekst in mijn blogposts gebruik ik Georgia.

    ReplyDelete
  20. Dankje niet zo anoniempje! ik haat blog layouting serious! waarom ziet jouwe er zo mooi uit? :P

    ReplyDelete
  21. Waar heb je die pop vandaan? :P

    ReplyDelete
  22. @Anoniem: Allez gij! Ik vind dat kei leuk, prutsen met layout! :)

    @Anoniem: Daar kan ik je helaas geen antwoord op geven, ik kreeg ze kado van mijn ouders voor Kerst.. Ik weet wel dat ze een tijd geleden aanpasbare poppen bij Veritas verkochten. Hoop dat ik je daarmee heb verder geholpen :)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!

Back
to top