project 365 » update «

As you might still remember, in November 2012 I started a "project 365". I'm still in and want to show you some of my own favorite photos!

You can follow my Project 365 on this Tumblr.

76/365


62/365


74/365


65/365


84/365

80/365


89/365


91/365


If you want to see more Projects 365, check out Tine & Sanne, they're participating as well. :)

p.s. As you can see I changed my layout - once again. If there are things that look weird in your browser, please let me know in the comments :) Hope you like it!

I hope you all have a wonderful weekend! :)

8 reacties

  1. Yes! Ik was bang aan het afwachten of de foto met de gele muts er ook tussen zou staan, maar dat doet hij dus! Ergens klopt die foto niet, hé, aldus mijn kritisch hart. Maar hij is toch zooo mooi!

    En foto 74. Daar is ook iets mee dat ik niet kan plaatsen. En ook zooooo mooi.

    Is dat niet bij kunstwerken zo? Dat die mensen raken, maar ze weten niet hoe en waarom? En dat die dan bewonderd worden en voor veel geld verkocht worden? Een gave!

    ReplyDelete
  2. Uw nieuwe layout is zo mooi! Ik vind hem echt veel mooier dan de vorige, en de reacties staan terug onderaan: super!

    ReplyDelete
  3. Ohh foto 74 <3 Prachtig! En mooie layout, toffe achtergrond :)

    ReplyDelete
  4. No encontraba donde comentar porque tu pagina tiene otro idioma, me sentí tan idiota! Woow!!! me fascinan todas tus fotos, el color menta del Té Arizona y ese esmalte de uñas es precioso y que decir de la foto de tus búhos, es hermosisima! Los trolles siempre me dieron miedo, pero ese se ve muy amigable! :D Me encanto! Tu carta no debe estar lejos, creo que el mail entre México y Bélgica es muy rápido, así que no debe tardar. Espero! Besotes!!

    ReplyDelete
  5. de nieuwe layout is heel mooi! en de foto's natuurlijk ook :)

    ReplyDelete
  6. leuke foto's! vooral die laatste met die gele muts! :)

    ReplyDelete
  7. Schone nieuwe lay-out! En leuke foto's natuurlijk.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!