Hama beads owl brooch

Hi there!

Sorry I've been so absent lately, but it's like I lost my inspiration. If you have any ideas for me on what to blog about, please let me know in the comments!

After exams were over and I had some spare time, I crafted a bit and picked up these hama beads that my sister and I crafted with all the time when we were younger. I made some owls and some foxes. It was so much fun - and felt a bit nostalgic - that I'm dying to make some more fun (animal) things with it!

I ordered brooch bases from Etsy and bought some craft glue, and now I have a new handmade owl brooch!

Also, it's the first handcrafted item I can cross off my 22 before 23 list, yay! :)




Let me know what you think!

22 reacties

  1. heel schattig! heb je een voorbeeld gebruikt of zomaar uit je hoofd?

    ReplyDelete
  2. Echt super leuk! Waar heb je die ontwerpen van gehaald? Ik moet dat ook nog eens bovenhalen. Die liggen thuis nog ergens stof te garen :p

    ReplyDelete
  3. Dat uiltje is ook leuk! Je moet wel oppassen want ze zijn erg fragiel. Ik heb de oren van mijn vosje al enkele keren moeten lijmen ;)

    ReplyDelete
  4. Schoon, net als de rest van de foto: looking good!

    ReplyDelete
  5. Je ziet er goed uit Elisse!! Leuk brochje ook. Ik heb toevallig vorige week ook brochesdingen besteld en ben met shrink plastic aan de slag gegaan. Ik ben nog wat aan het experimenteren en vooral ook kopiƫren (meisjes die aan balonnen hangen etc). Hoe staat het met jouw recykleerprojectjes? Misschien geeft dat je weer wat blog-inspiratie?

    ReplyDelete
  6. Leuk idee! Je haar is echt mooi :D

    ReplyDelete
  7. That brooch is so adorable! I really love the color of it too!

    ReplyDelete
  8. Hij is heel erg leuk. Via via kwam ik op je blog en ik vind dat je echt leuke dingen maakt en er mooi bij schrijft :)
    Liefs, Swaen

    ReplyDelete
  9. *fjietfjiew* looking gooooood ;). Waar ergens op etsy heb je die broches gekocht? Want ik kon er geen bij de pipoos vinden wat ik al heel raar vond.

    ReplyDelete
  10. Lovely lipstick and cute owl, too!

    ReplyDelete
  11. Leuk!
    Ooit 1 keer gedaan als kind, was die dingen al vergeten :-)

    ReplyDelete
  12. Dat ziet er liefelijk en leuk uit zeg!

    ReplyDelete
  13. Whutt?? Ik ga die vosjes zo hard nadoen haha, echt geweldig!

    ReplyDelete
  14. Jaaa smeltkraaltjes! Goed gelukt :)

    ReplyDelete
  15. love it and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    ReplyDelete
  16. Wat heb je mooi haar zeg! De rode lippen staan je ook goed!

    www.fashiable.nl

    ReplyDelete
  17. Zo schattig! :D 'k heb nog nooit met strijkparels gewerkt, ook niet als kind. 'k Heb precies wel iets gemist. :p

    ReplyDelete
  18. Ooh roept zoveel herinneringen op! Superschattig uiltje :) staat leuk bij die pull

    ReplyDelete
  19. Ik heb het inspiratieplaatje via Google gevonden. Gezocht op "hama beads owl" of iets in die aard. Ik vond het plaatje enkel niet meteen terug, daarom dat ik het niet in de blogpost had gezet.. Hopelijk jullie meer geluk!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!