Owl you need is love (7)



I got so many amazing owl presents for Christmas that I just háve to share them... Enjoy, fellow owl lovers!

p.s. I'm not trying to brag, I only wanted to show you guys my gift. Hope you received some amazing Christmas gifts as well. I'm curious to know what you got, let me know in the comments :-)

Owlsome mittens & tiny handbag from my brother-in-law & his girlfriend. The mittens are actually kid's size, but they fit me like a glove (what a great expression ;-) )




Owls for crafting from mom & dad (as well as every other owl on the pictures below. They sure know what animal I'm crazy about :) )


Left: owl soap, right: owly door stopper(!)


So kitsch but so cute, key buddies :)


Hooty booty owl panties!


Socks


These are definitely some great additions to my slightly growing owl collection. And in case you're wondering: nope, I'm still not tired of them! Oe-hoe!

13 reacties

  1. Ik heb zo'n onderbroek ook van mijn zus gekregen! :D En die zeep had ik ook. Nu is die op, helaas :(

    Leuke spulletjes dat ge hebt gekregen!

    ReplyDelete
  2. En heb je nog plaats voor al die cadeautjes te stallen?

    ReplyDelete
  3. Ik heb hier ook nog een klein uiltje voor je

    ReplyDelete
  4. Oeee die kousen zag ik nog nergens!! Schoontjes zulle! Ken je de lingeriewinkel Oysho? (http://www.oysho.com/webapp/wcs/stores/servlet/home/oyshobe/en/oyshosales)
    Daar kocht ik in Lissabon zo'n toffe uilen-pyjama!! En ook dikke kousen met een uil op..

    En die wantjes zag ik al bij een meisje in de kinderopvang,,ik denk dat ze er ook de muts van hebben :)

    ReplyDelete
  5. Ha, de slipjes heb ik ook. Weet je misschien van waar die sleuteljasjes komen? Dat is wel handig met zo'n lichtje.

    ReplyDelete
  6. amaaai da ziet er weer goe uit :)

    ReplyDelete
  7. I knew that everything was super cute even before I actually saw the post :D so many owls! I really like the panties and the soap, definitely my fav!

    ReplyDelete
  8. super toffe cadeaus! Ga je nog een hele tijd van kunnen genieten :-)

    ReplyDelete
  9. Hoe leuk, jouw blogje gaat ook over post! Gezellig. Leuk blog heb je trouwens... zo nog eens even rondkijken!
    Mijn penvriendin uit Brazilie heeft een half jaar in Amsterdam gestudeerd en toen ben ik een weekend bij haar gaan logeren. Het was echt geweldig! Haha, de anderen die dichterbij wonen heb ik nog nooit ontmoet! Fijne zondag! Groetjes Carolien

    ReplyDelete
  10. Die uilsokken houden momenteel ook mijn voeten warm. Een kadootjes van de zus. ;)

    ReplyDelete
  11. Did you know that you can shorten your urls with Shortest and get cash for every visitor to your short urls.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!