22 before 23

I'm a shameless copycat for this list, but I thought it would be nice to challenge myself to do 22 things before I turn 23. I will be turning 22 on February 12th so I have 12 months and 3 weeks to complete this one. :)
I'll make a separate page for this list and I will update you there if I manage to get something done.





p.s. Since my birthday is in 3 weeks and -as you all know- I love receiving postcards, I would be thrilled if anyone wants to send me one! Click here for my address. I got the idea from Plutomeisje who got the idea from Tiene. Out of the postcards I received I'll pick one "winner" that gets something handmade from me. Just because giving and receiving stuff is so much fun. :) Hope to get lots of birthday mail!

16 reacties

  1. zo'n fijn lijstje! een hele maand zonder facebook zeg, ik ga daar automatisch en onbewust om de zoveel tijd eens kijken, ik vraag mij af of ik veel zou missen als ik dat deed, maar ik denk het niet.
    Veel succes met 't lijstje, en van mij mag je in ieder geval een kaartje verwachten ;)

    ReplyDelete
  2. Waauw, een tattoo, ben je dat echt van plan?

    ReplyDelete
  3. Dat is een van de leukste van zulke lijstjes dat 'k al gezien heb! Misschien moet 'k hem maar subtiel (deels) kopiëren ^^

    Ben benieuwd naar je vooruitgang!

    ReplyDelete
  4. Elisse je hebt echt een heel leuk lijstje om te vervullen voor je 23e verjaardag! Ben benieuwd naar de nieuwe kleur van je haar, het samenwoonhuisje van jou en je bf, je tattoo en al de rest. Dat ziet er alvast als een leuk levensjaar uit :)

    ReplyDelete
  5. Woow, samenwonen? Super!!! Iets leuk om naar uit te kijken :) (en ik ben heel benieuwd naar uw nieuwe haarkleur en de tattoo!!)

    En dat Facebooken gaat nog moeilijk worden met deze richting hoor. Ik kan dit jaar echt geen 3 dagen zonder Facebook, want dan mis ik suuuuperveel belangrijke dingen ivm eindwerk, stage, groepswerken, ... Verschrikkelijk!

    Succes ermee! Alvast een leuk lijstje :)

    En dat kaartje is een super leuk idee, ik kan het nog opsturen vlak voor ik vertrek. Perfect!

    ReplyDelete
  6. Leuke lijst! Ik heb ook zo'n to-do list voor dit jaar :) Ik stuur je graag een kaartje!

    ReplyDelete
  7. 2: check!
    3: veel geluk daarmee!
    4: echt doen, zo'n verrijking!
    6: ik ben al benieuwd naar je boekentips!
    7: zou ik ook moeten doen :-)
    10&11: leeeeuuuk!
    12: weet je al wat?

    En al de rest: leuk! Ik zie daar nu al veel mooie foto's uit voortkomen!

    ReplyDelete
  8. Oh echt een superidee! En als je graag post krijgt, dan moet je misschien ook eens op postcrossing.com kijken, of misschien ken je dat al wel. Always makes my day als ik weer een postkaartje van de andere kant van de wereld krijg :-).

    ReplyDelete
  9. Supertoffe lijst! Ik kijk alvast uit naar je vooruitgang, ervaringen en foto's.
    Ik heb denk ik nog wel ergens een kleine ontwikkeltank voor zwart-witfilm. Misschien zelfs nog maatbekers.

    ReplyDelete
  10. Wat een geweldig lijstje! Veel succes ermee & vergeet niet om af en toe eens een update te plaatsen. :)

    Mijn lijstje komt morgen online trouwens. ^-^

    ReplyDelete
  11. That's so cool, I wish I had the willpower to do something like this xD but i'd probably end up forgetting about the list and do nothing ahah. Good luck with it, I'll keep an eye open for the updates :D

    ReplyDelete
  12. Wat een superfijne doelen heb je, veel succes! :)

    ReplyDelete
  13. 8, 9 en 13 heb ik ook, haha :)! En een maand af fb gaat goed hoor! Maar je moet wel denken dat na één maand niet inloggen alles verloren gaat. Dus misschien moet je dan wel af en toe inloggen met je ogen dicht ;).

    ReplyDelete
  14. Vet leuk lijstje! Ik ben heel erg benieuwd :). Move in with the bf! Aahh! Spannend! En een tattoo nemen, echt te gek. En ik ben nu al heel erg benieuwd naar je analoge foto's uit je wegwerpcameraatjes en wat je gaat experimenteren :).

    ReplyDelete
  15. EN GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! Een kaartje houd je nog tegoed :)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!