Review: fotokalender van Pixum.nl

Friday, December 21, 2012 10 Comments

He allemaal! (Wat een verademing, om na al die tijd nog eens in mijn moedertaal te bloggen :-) )

Vandaag heb ik een post voor jullie die nogal anders is van waar ik normaal over blog. Pixum.nl stuurde mij namelijk enkele weken geleden een mail met de vraag of ik een product wilde reviewen op mijn blog! En met de kerstdagen in het vooruitzicht kon ik natuurlijk geen nee zeggen. Ik besloot om te gaan voor een fotokalender. De website is héél gebruiksvriendelijk, alles wijst zichzelf uit en is zeer overzichtelijk opgebouwd. Je kiest het formaat voor je kalender, en kan dan foto's selecteren op je computer die worden geïmporteerd naar de website. Je kan ook per maand een ander ontwerp/lay-out kiezen, en dan je foto's onder de maanden verdelen. Ik ben natuurlijk geen topdesigner - en wilde het ook niet al te moeilijk voor mezelf maken dit keer - dus hield ik mijn kalender clean & simple. Hou je toch van wat meer frullen en prullen? Geen enkel probleem, de Design-kalender optie maakt het allemaal mogelijk voor een kleine meerprijs.

Ik bestelde mijn kalender vrijdagnacht 7 december (ja, ik ben er wel enkele uren zoet mee geweest, alleen maar leuk!), op 13 december kreeg ik een mailtje dat hij verzonden was en een dag later werd hij al netjes aan de deur geleverd - ware het niet dat er toen niemand thuis was. Woensdag vond ik de tijd om eindelijk een tripje te maken naar het postkantoor en zodoende was de kalender ruim op tijd voor de kerstdagen! Yay!

Over de kwaliteit maakte ik me op voorhand wat zorgen, aangezien sommige foto's die ik gebruikte met de webcam gemaakt waren. Maar zie ne keer hoe schoon! De kwaliteit heeft mij écht verbaasd! De kalender is zelf (uitgeklapt) trouwens 4 A4-tjes ofte A2 formaat.







Ik denk dat er ene blij gaat zijn met Kerstmis :-) En ik ben nu al blij, en zeer content!

Aangezien het mijn eerste bestelling was als nieuwe klant, kreeg ik er ook nog 25 fotoafdrukken zomaar gratis en voor niks bij! Ik vond dat een ideale gelegenheid om wat van mijn fototekeningen af te drukken, om eens te testen hoe dat eruit komt te zien. En tadaa, best wel schoon! (Binnen een paar dagen blog ik er nog eens over, trouwens)



Ik ben een gelukkig mens.

Vertel eens, vonden jullie het leuk om dit te lezen of in de toekomst toch maar gewone - niet-gesponsorde - posts? Eerlijk zijn hoor!

Aan de studentjes: geniet van de vakantie en blok, en aan al de rest: fijne feestdagen!

// Dear international readers, today I have a sponsored post for my Dutch readers, since I don't expect you to order photo products from a Dutch website :-) But if you're interested, you can always translate this post with Google Translate, and watch my indespicable Dutch transform into some kind of alien English! Talk to you soon & happy holidays!


Dit artikel is geschreven in samenwerking met Pixum.nl. Uiteraard ben ik in dit artikel volledig eerlijk en zou ik nooit over iets schrijven waarvan ik vind dat het niet bij mijn blog en lezerspubliek past.

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer