November

The year is passing by so quickly.. It's already December! Boy oh boy. Dear December, please be good to me.



In November, I...

» made a citytrip to a dear friend in Berlin. We had a blast. I promise to make a little City Guide of things & places I discovered there.








» met up with Tine, Cleo & Marlou at Barnini for a nice talk, some delicious bagels and glorious tea/coffee. It was lovely :) (the one you see on the picture below with all the smarties was Marlou's! Looked so yum!)




» enjoyed Madrid with my parents, sister & boyfriend, and wished I'd be living there now, for six months.. Ah well, maybe in a couple of years? (Another post will be up about Madrid in a couple of days/weeks/months/who will tell?)








» made photos of pretty girls.


» was surrounded by good company & good food.








» cuddled with cute cats.




» made a selfportrait that I kind of like.


» was thankful for a lot of things. My friends, family & most of all boyfriend are amazing.


How was your month? Do you look forward to Christmas and New Year's Eve? I know I do :)

18 reacties

  1. Ziet er een heel toffe maand uit! En de 'color shot' van Barnini is inderdaad heerlijk :)!

    ReplyDelete
  2. Wat een fijne maand! Ik kijk ook uit naar alle leuke decemberdingen - waaronder mijn verjaardag :) Mooi zelfportret!

    ReplyDelete
  3. Wat een toffe goedgevulde maand december!! Madrid is een super stad hé!! Ik was er in juni voor de eerste keer en zeker van plan terug te gaan :)
    Inderdaad, mooi zelfportret!

    ReplyDelete
  4. zo veel en zo'n toffe foto's! uw zelfportret doet mij aan iemand (bekend) denken maar ik kan niet zeggen wie.

    ReplyDelete
  5. Zulke fijne foto's, het is een goede maand geweest zo te zien. Ik vond de meeting leuk, wil het graag nog eens doen. En manman ik ben een beetje jaloers op jouw spontane tripjes. Madrid wil ik ook graag eens bezoeken en wat ziet jouw familie er grappig en gezellig uit :) Wordt december ook dolle pret of ben jij, net als ik, bedolven onder het studeerwerk?

    ReplyDelete
  6. Berlijn jeuj! mijn favoriet hoor. Zo'n gave stad. Leuke foto's heb je weer gemaakt. En je zelf portret is idd erg mooi!

    ReplyDelete
  7. Super leuke post! Wat heb je inderdaad een heerlijke maand gehad, zeg :). Hopelijk wordt december net zo! En ik vind je zelfportret foto erg mooi :)

    ReplyDelete
  8. mi dios! que hermosura de fotos!! <3 me encantaron todas!

    ReplyDelete
  9. Tof tof tof, ik ben benieuwd naar uw reisverslagjes! :) & dat zelfportret is inderdaad zéér geslaagd!

    ReplyDelete
  10. Drukke november lijkt me, heel leuk! ^^

    ReplyDelete
  11. Twee citytrips in één maand, luxe! Leuke maand, ik wens je een minstens even leuke maand december :)

    ReplyDelete
  12. zo'n schoon zelfportret !!
    leuke andere foto's ook.. dat eten ziet er ook overheerlijk uit haha

    ReplyDelete
  13. De kerstboom is een zeer welkome vriend op dit moment :)

    ReplyDelete
  14. Ooooh, echt fan van dit soort blogposts! Merci voor de mooie / grappige foto's!

    ReplyDelete
  15. zo fijn weer :)
    enne, ik stem voor heel snel Barnini. er zijn nog genoeg warme chocomels (chocomellen?) die ik uit wil proberen!

    ReplyDelete
  16. Heeeeeeeel schoon zelfportret!
    ('kinda like' is nogal een understatement)
    mangelmoes

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!