Photo challenge (3)


I was hopelessly behind last week and took a lot of photos, but not at all in the theme of that day. Maybe this challenge just isn't for me. But no sad face at this side of the screen, because I'm glad I tried and I WILL FINISH it!

16. Highlight of the day (hanging with zha boyfriend)


17. Round (the mandarin headed cat)


18. Looking inside (our mailbox = our house in miniature)


19. Ritual (waiting for the train, every morning/afternoon)


20. Autumn (autumn leaves ♥ )


21. Shoes (wearing my flower shoes to brighten the day)


22. Architecture (holy Mary)


23. Shadow


24. What's in your bag?


For the last pictures you'll have to wait until next week, when I'm back from Berlin! :)

P.S. Tips for things to do in Berlin (eat/drink/must-see/musea/cosy places/...) are more than welcome! Please leave them in the comments! Thank you! ♥

Talk to you soon!

18 reacties

  1. Oooh, die brievenbus! Geweldig! :-)
    Misschien heb je wat aan Saars tips: http://www.stylemegreen.be/blog/?p=1424 (bij mij verschijnen de foto's niet meer, maar misschien ligt het aan mij?)
    Hoe dan ook: veel plezier!

    ReplyDelete
  2. Heel leuk die photo challenge! Ik ga volgende maand ook meedoen denk :).

    ReplyDelete
  3. Aahh leuke foto's! De kat met mandarijnenhoofdje is grappig, haha! Echt leuk om je foto's te zien :). Veel plezier in Berlijn!

    ReplyDelete
  4. En inderdaad, ananas en komkommer is erg lekker :). En bedankt voor de felicitatie!

    ReplyDelete
  5. Wieeeee, wat tof, ik zie mijn brief in de brievenbus liggen! Wat hebben jullie trouwens een ge-wel-di-ge brievenbus, ik ben jaloers.
    Ik hoop dat je m'n briefje leuk vond :)

    ReplyDelete
  6. haha hoe awesome is uw brievenbus!

    ReplyDelete
  7. Ooh, that picture of the train makes me miss Holland!!

    P.S. Thanks for all your lovely comments. They always make me happy. :)

    ReplyDelete
  8. "the mandarin headed cat" Haha!

    En die brievenbus... ge-wel-dig!

    En dank voor uw optimisme. Dat is dus echt de spirit die bij de photo challenge hoort, hé: blij zijn dat ge het probeert en niet treuren wanneer het niet lukt zoals gepland en toch proberen om hem te eindigen. Wij zijn geen loserkes, wij zijn winners! :-)

    ReplyDelete
  9. Jouw brievenbus verdient een medaille!

    ReplyDelete
  10. Wat een geweldige brievenbus :D

    ReplyDelete
  11. Oh, en veeeeeeeel plezier in Berlijn!

    ReplyDelete
  12. Ik wil hier (http://www.berlin-vegan.de/berlin/restaurantkritiken/ohlala-tartes-shop) wel eens taartjes gaan halen als ik nog eens in Berlijn kom

    ReplyDelete
  13. That HAS to be the world's cutest mailbox. I don't even know. xo Deanna
    Curly Adventures

    ReplyDelete
  14. ohhhh die brievenbus :D :D, ik zou nooit meer verhuizen als ik je ouders was!

    ReplyDelete
  15. Zonder te lachen: Die foto in het station van Mechelen, ik denk dat mijn beste vriendin op dat bankje zit :D

    ReplyDelete
  16. Zalige brievenbus!! veel plezier in berlijn! Beloof je met zotte verhalen en tips terug te komen?

    ReplyDelete
  17. Argh volgende keer doe ik toch echt mee, want het lijkt me echt leuk om te doen!

    ReplyDelete
  18. die brievenbus is zalig! en sommige reacties hier ook :)
    toch tof die challenge, toffe foto's!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!