New handmade skirt!


I made another A-line skirt, with the most beautiful flower fabric I've ever owned. I'm so happy with the way it turned out! I really like the colors of my outfit as well, so fall-like :-)





Bonus shots!

two outfitpictures made by Sophie Bell

By the way, the shoes (fake leather) and jacket (fake leather) are new, I bought them as items for the "only buying 1 new item each month for a whole year". And I must say, the project gets easier as time goes by. I don't even know if I bought anything new these past few months, apart from these shoes & jacket.

Talk to you soon!

21 reacties

  1. Wat een schoontje en het stofje is super mooi (heel de outfit trouwens)!

    ReplyDelete
  2. Elisse jij bent zo goed bezig met consuminderen! Ik hou het ook wel meer en meer in mijn achterhoofd tegenwoordig, misschien moet ik ook maar eens zelf leren kleren maken om het te vergemakkelijken ;)

    Maar héél mooi rokje dus, echt een tof stofke en fijn gecombineerd. Muito bem!

    ReplyDelete
  3. Mooi stofje! Inderdaad echt herstachtig!

    ReplyDelete
  4. Oh Elisse, een heel schoon rokje! En zelfs met een rits, knap! Mooi stofje en ik ben ook echt fan van je gele panty :)

    ReplyDelete
  5. Do you people have a facebook fan page? I searched for one on facebook or twitter but could not discover one, I'd really like to become a fan!

    ReplyDelete
  6. Zo'n leuk rokje! En minder kleren kopen lukt precies niet echt bij mij :)
    X

    ReplyDelete
  7. Good looking! :D

    En leuke schoenen trouwens!

    ReplyDelete
  8. Tof, ik ben ook fan van het patroontje van de stof :)
    Ge ziet er ook weer goed uit! xx

    ReplyDelete
  9. Zalig rokske. En zalige schoenen! Ik vind het ook best leuk om niets nieuw te kopen. Al snappen veel mensen in mijn omgeving het nog steeds niet en krijg ik de laatste tijd best gekke opmerkingen als ik zeg dat ik niet zomaar even iets koop. Al heb ik wel wat meer gekocht dan u de laatste tijd :D

    ReplyDelete
  10. zoooo'n mooi stofje <3 en mooi geworden rokje!
    en fijne kleur panties en hallo die schoenen!!!! van waar zijn ze? 0:)

    ReplyDelete
  11. Dat stofje is wondermooi! Prachtig rokje!

    ReplyDelete
  12. Ouh, ik ben echt verliefd op uw rokske, zo'n schoon stofje!

    ReplyDelete
  13. The skirt is awesome) I love the fabric and all your look well done ;)

    ReplyDelete
  14. mooooi! en ik ben ook wel fan van de schoenen en van de legging/panty/kousenbroek :)

    ReplyDelete
  15. Yep! Supertof exemplaar! echt waar!

    ReplyDelete
  16. Mooi hoor!
    En wat ben je toch leuk!!!!

    ReplyDelete
  17. Oh, wat een schoon stofke! waauw!

    ReplyDelete
  18. Great skirt! That fabric is lovely indeed... I wish I had the patience to make my own clothes!

    ReplyDelete
  19. Wat mooi, en knap dat je dat kan! Heel leuk :)
    Dankjewel! Ik vind ze ook wel leuk geworden (behalve de toerist, ha ha. Wel fijn dat je 'm snapt haha). En je loopt niet zo heel achter toch? Van de afgelopen week of niet? Ga je dat nog inhalen?
    Een 365 challenge klinkt echt goed, al weet ik niet of ik het wel een jaar volhoud eigenlijk. En de thema's nu vind ik wel leuk, alleen zijn ze natuurlijk niet perfect voor elke dag.. Lastig! Ga je hier mee beginnen na deze? X

    ReplyDelete
  20. Mooi rokje! En het vestje en schoenen zijn ook erg leuk. En wat een goed idee: maar één item per maand kopen, misschien lukt me dat wel (misschien doe ik dat al zonder dat ik het weet, eens op letten vanaf nu ;-))

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!