New lay-out, yet again.. :)


Hi guys! How do you like the new lay-out? I was going for a less chaotic & more organized look, and hope that turned out as planned! What do you think? If you have any tips or suggestions, don't hesitate to let me know in the comments!

Today I have no snail mail related items to show you, simply because I didn't write any letters this week.. Tsss, bad Elisse. But I promise I'll write and send my letters next week, my dearest penpals!
In the meantime, please enjoy the lovely weather today! I'm off to stroll around town at the Markt van Morgen & have a nice lunch with my boyfriend and his colleagues. See you soon!

17 reacties

  1. Mooie layout! Maar de vorige vond ik ook al prachtig. Ik vind het knap dat je ze zo zelf kan maken! Have fun op de Markt van Morgen, ik was er in april, leuk daar!

    ReplyDelete
  2. Jaaa, mooi! Zeker uw tekening aan de linkerkant :-).

    ReplyDelete
  3. Vind het ook heel leuk, maar ik zou het nog beter vinden als het iets breder was de pagina, maar ligt mss aan mijn laptop ^^
    XX

    ReplyDelete
  4. Ik ben verliefd op je lay-out, echt waar!!

    ReplyDelete
  5. Ik heb inderdaad ook nog een lege kolom van ongeveer 10cm breed aan de rechterkant... Ligt dat aan Chrome of ...?

    'k Moet wel zeggen, 'k vond de weergave van je labels op de vorige lay-out wel mooier, zo met die grote gekleurde letters... Maar de titel van deze lay-out is wel heel mooi! :D

    ReplyDelete
  6. 'k Heb ook die lege kolom aan de rechterkant (ook Chrome). Misschien dat je uw comments ook rechtstreeks onder uw posts kunt laten verschijnen? Want nu toont het bij korte berichtjes nogal leeg? Voor de rest ziet het er wel goed uit!

    En sjansaar! Ik wil ook naar de Markt van Morgen, maar ik ben aan het leren voor mijn mondeling examen morgen :(

    ReplyDelete
  7. vooral u tekening hiernaast is kei mooi :) Ook super clean en das leuk om te lezen!

    ReplyDelete
  8. Schoon meitie! Heb de lege kolom ook wel en heb een klein schermke he (en safari). Jij bent echt de master van het editen!

    ReplyDelete
  9. I like it because with the other one the side bars merged together, I tried using a different server but it didn't help :)

    ReplyDelete
  10. leuke layout!
    Rustig maar toch speels.
    erg leuk!

    ReplyDelete
  11. Ik vind het heel gezellig! Rustiger :) Ik heb je niet gezien op de Markt van Morgen!

    ReplyDelete
  12. Ahh, ik vind vooral de tekening héél erg mooi! Wauwie! En het is mooi rustig (: Ja, ik vind 'm leuk!

    ReplyDelete
  13. hij is weer leuk :) hoewel ik stiekem wel meer fan ben van de vorige. De tekening is tof, doe je goed!

    ReplyDelete
  14. Ik vind de nieuwe lay-out precies leuker dan de vorige, dus thumbs up!

    ReplyDelete
  15. Ik vind de nieuwe lay-out precies leuker dan de vorige, dus thumbs up!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!