Moustache stamp // Snorremans

Wednesday, June 13, 2012 32 Comments

Another stamp I made, this is a 'moustache'!
// Een snorrenstempel! Ik word nog een professioneel stempelmaker, haha.



I My sister got the idea from a meme (yeah, my sister and I are die hard fans from 9gag during the exams), I made the stamp.

So I went "acing the exam... like a sir!" (well.. we'll see when I get the results)


// Ik Mijn zus kreeg het idee door een meme/rage face (jaja, mijn zus en ik zijn die hard 9gag fans tijdens de examens - en misschien daarbuiten ook wel. Ik voerde het idee uit.

Dus ik ging het examen eens efkes 'acen', totally "like a sir" (allez, we zullen eerst de resultaten moeten afwachten..)




P.S. I definitely need new ink colors!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer