GGRRRAAAHHH Wreck it!

Uh-oh. If all goes well, I'm doing my last exam at this very moment.. So after that, prepare for a looooot of posts, because I've been feeling super inspired lately!
For now I'll show you what I've been doing during the exams as a manner of letting off steam.



I've had a Wreck this journal for over two years now, but it's only lately that I'm really wrecking it. Here are some of my - so far - favorite pages.











I'm probably going to do a little update every now and then, if you guys like it that is :)

follow me on bloglovin' & pinterest & facebook

22 reacties

  1. Super leuk zo'n 'Wreck this journal'. Iemand die ik ken heeft ook zo'n boekje :)

    ReplyDelete
  2. *blij voor jou* eindelijk weer vrij! ;-)

    ReplyDelete
  3. Super fijn hé!? Ik heb deze ook gedaan, ben nu al maanden in Mess bezig. Op mijn Flickr kan je er foto's van zien.
    Liefs Els

    ReplyDelete
  4. i like!
    (en heb voor 't eerst het idee dat ik misschien ook eens iets met mijn wreck this journal moet doen... die is helemaal nog niet gewrecked namelijk, maar dit is zo leuk om te zien dat ik ooook wiiiil :D)

    ReplyDelete
  5. I have had my eye on one for ages and after having an unexpected birthday invite I ordered one for the birthday lady. I love a lot of the ideas and would attempt them all but as a gift I got worried that it might come across as childish. Thankfully that person liked it. Now I'm tempted to buy myself one but want to wait until I have some time. Yours is turning out great :)

    ReplyDelete
  6. En hoe is zijn de laatste loodjes gegaan? Geniet maar snel van de vakantie nu (bij mij heeft het vier dagen geduurd eer ik niet meer wakker werd met de gedachte dat ik dringend moest beginnen studeren!).

    Goed bezig met uw Wreck this Journal! Ik heb Mess & This is not a book en als er staat "scheur deze pagina" maak ik zo een minischeurtje, 'k wil mijn boeken eigenlijk toch niet beschadigen -__-

    ReplyDelete
  7. How cool everything looks :D I got this journal too, but I haven't been doing that much in it yet. I love having it around though, it is very inspirational!

    ReplyDelete
  8. Oe leuk! Die van mij ligt ook al veel te lang op de plank...

    ReplyDelete
  9. ahh tof! Ik denk niet dat ik een boek zo zou kunnen kapot maken, haha! hopelijk waren al je examens goed! x

    ReplyDelete
  10. OMG you are super creative!
    I would love for you to visit my blog sometime!!
    :)
    Allison
    A's Fashion Files

    ReplyDelete
  11. En nu hopen op goeie resultaten... Ik heb hem al zo vaak in mijn handen gehad, maar nog nooit 'durven' kopen... Maar als ik er foto's van zie, begint het toch te kriebelen!

    ReplyDelete
  12. Jaaa! Ik heb ook een wreck this journal, maar doe er inderdaad niet zo heel veel mee. Vaak vergeet ik ook gewoon dat ik dat ding nog heb! Maar daar komt deze zomer waarschijnlijk verandering in :).

    ReplyDelete
  13. love it!!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  14. Wat super schattig! Vooral die pagina met postzegels! X

    ReplyDelete
  15. Ik heb ook een soort gelijk boekje.Zalig he!

    ReplyDelete
  16. Ik heb die van mij ook al behoorlijk gewrecked!!
    (ook al es een blogje over gemaakt)
    Maar moet er nu ook weer wat mee gaan doen ;-)

    ReplyDelete
  17. love the journal! g/l on your last exam and glad you are almost done! I look forward to your posts :D

    ReplyDelete
  18. I never get tired of the wreck this journal pages, you would think they would all end up looking the same, but they don't.
    I may need to get one for myself hehe.
    xoxo

    ReplyDelete
  19. Ik vind dit een heel leuke post! En elke bladzijde die je toont is weer iets anders. Ik heb 'this is not a book'. Maar het inspireert me niet echt. De drempel bij de opdrachten is net teveel, precies. Misschien moet ik deze eens proberen.

    ReplyDelete
  20. OK, I really love this!! SO FUN!!! :D

    ReplyDelete
  21. Ik wil die ook hebben hé :p

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!