Swap with Plutomeisje

A little over a month ago I spotted the most awesome fox brooch ever seen over at Plutomeisje. I very kindly asked here if she wanted to do a little swap with me. And she said yes! So I put together a little snail mail package for her.
// Iets meer dan een maand geleden spotte ik deze 'oooooout of control' vosjesbroche bij Plutomeisje. Zo eentje wilde ik ook wel graag in mijn bezit, dus ik vroeg haar of ze het zag zitten om een swapke te doen. En ja, dat wou ze zeker! Ik stak dus een envelop vol snail mail en stuurde het fijns op.




picture by Plutomeisje















In exchange, I got this cute foxy brooch she made. Still have to figure out a name for her (yes, it's definitely a she!) though. I think I'm in love.
// In ruil kreeg ik deze vosjesbroche door haar gemaakt. Moet wel nog steeds een naam verzinnen voor haar (jaja, het is een vrouwtje, ik ben er zeker van!). Zó schoon.





❤ ❤ ❤

Thank you so much Eline! She's such a cutie pie and I'll wear her with pride :)

28 reacties

  1. Wat een leuke pakketjes steekt gij toch in elkaar! :) En aaaaaaah, dat vosje is zo schattig! <3 Geslaagd swapke zou ik zeggen.

    ReplyDelete
  2. Ik moet dringend ook effectie een uil kopen als ik er een zie. Ik zag er onlangs een leuke en ik dacht aan jou! Wel, de eerst volgende is er eentje die ik koop voor jou. Want jou geschenkjes aan de andere zijn zo tof!

    Ik ga nu op Uilenjacht! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh dat zou zó lief zijn! Je krijgt gegarandeerd iets terug dan!

      Delete
  3. Oh wat een tof broche'ke! En zo'n fijn pakske dat gij ineen hebt gestoken :)

    ReplyDelete
  4. Natuurlijk is het een meisje, hoeveel mannelijke vosjes dragen er nu een rood sjaaltje met witte stipjes?

    ReplyDelete
  5. Wauw, zo leuk ziet het er allemaal uit!
    Bedankt voor je reactie (: Ik was ook niet van plan om er zelf een te kopen van die drie brillen, hoor, haha. Maar ik vond ze gewoon mooi !
    x

    ReplyDelete
  6. Ah wat ziet dat er leuk uit! Vooral dat uiltje op de envelop, echt heel schattig! Liefs, Hillery

    ReplyDelete
  7. Wow, zowel het verzonden als het ontvangen pakketje is super! Daar zou ik ook blij van worden!!

    ReplyDelete
  8. Juij, ze is goed aangekomen! 'k Was al een klein beetje aan het flippen over gescheurde enveloppen en te weinig postzegels enzo. :P

    Ben benieuwd naar haar naam! :D

    ReplyDelete
  9. That is one awesome brooch. So totally cute! What a great snail mail package you put together for her! :D

    ReplyDelete
  10. Wat een superlieve brief! Hele leuke dingen zitten erin. :) Leuk om te zien dit!

    ReplyDelete
  11. Wat heb je een enorm leuke blog! En zulke volle enveloppen heb ik op bijna geen één postblog nog gezien, superleuk!

    ReplyDelete
  12. o wat een schatje idd! Jij hebt ook heerlijke spulletjes gestuurd. Lief die kleine opgerolde papiertjes en zakjes.

    ReplyDelete
  13. Wauw dat noem ik nog eens een swap!!
    Gaaf vosje en super return post van jou echt te gek!!!

    ReplyDelete
  14. Amai ja! Wat een cutie :). Altijd leuk zo'n broche, maatkt elke trui/jas/kleedje/... vele leuker!

    ReplyDelete
  15. oooh, dat vosje, wat een scheetje!
    Staat jou geweldig!
    Ook jouw post zag er super uit!

    ReplyDelete
  16. wat leuk dit! Jouw envelop (en de inhoud natuurlijk ;) ziet er ook echt súper uit! :D

    ReplyDelete
  17. Dat voske staat je mooi en ik denk dat het een mannetje is. :-)
    Reinaart is misschien een toepasselijke naam.

    ReplyDelete
  18. dat voske is echt het schattigste ding dat ik ooit gezien heb. ik moet opeens denken aan dat fragment uit De kleine Prins. "goeie morgen, zei de vos" :)

    ReplyDelete
  19. wat een schattige broche ! Leuk dat ze wou ruilen ! :)

    ReplyDelete
  20. Amai, uw vosje en uw kleedje: Perfect huwelijk! Zijn er regels verbonden aan swap? Of is dat een pakketje volstoempen met fijns?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat hangt ervan af he, wat ge onderling afspreekt :)

      Delete
  21. Wow, swapping is a really great idea.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!