Selfmade stamps // Stempelfoefelare

One day I decided to make a few stamps. Here are my stamps so far. It's been so much fun making them.
// Op een dag besloot ik me ook eens te wagen aan de kunst van de stempelmakerij. Van mijn tante kreeg ik een lino gutssetje en ik kon aan de slag. Zo gezegd, zo gedaan. Hoewel (soms) een priegelwerkje, is het erg fijn om te doen!

My first masterpiece - cough cough -, a little smiley // Mijn eerste meesterwerk, een lachebekje:


Owl stamp! Ah yeah! // Een (scheve) uilenstempel:


A rose // Een blommeke:


A (literal) snail mail stamp (of which I'm proud, looks pretty cute right?) // Een ieniemienie (letterlijk) snail mail stempeltje: (en daar ben ik best trots op!)


A tiny heart // Een klein hartje:


29 reacties

  1. Jeeeeeeps, die snailmail: cute!

    ReplyDelete
  2. Mooi! Die snailmail is echt geweldig goed gelukt!

    ReplyDelete
  3. superleuk!! ik ben ook fan van de snail mail :)

    ReplyDelete
  4. Ik vind ze allemaal best schattig! Maar 't moet ├ęcht wel prutswerk zijn...

    ReplyDelete
  5. he die snail mail stempel is echt leuk!

    ReplyDelete
  6. Zo schattig zeg! Dat roosje is echt heel goed gelukt! Ik heb het ooit eens geprobeerd met een cuttermes en een gom en dat was echt miserie :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ja dat kan ik geloven. Ik ben superblij met het gutssetje! Volgens mij hebben veel bomma's en bompa's dat nog wel op zolder liggen zonder er iets mee te doen. Misschien eens rondhoren bij de familie?

      Delete
  7. leuk zeg! ik heb wel eens stempels gemaakt van gummetjes met een aardappelschilmesje, wat een rotwerkje was dat haha... ik vind vooral het snailmailstempeltje heel schattig!

    ReplyDelete
  8. Wat zijn ze leuk!! Gutsen is echt verslavend vind je niet? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeker en vast! Binnenkort weer naar de winkel voor nieuwe gommetjes :)

      Delete
  9. wat lief! ik wil het ook nog eens proberen!

    ReplyDelete
  10. kan je een DIY doen met hoe je het moet maken. :) liefs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Goed idee, ik probeer er zo snel mogelijk werk van te maken!

      Delete
  11. Oh mooi! Maak je ze uit gommetjes? Een meisje van mijn richting doet dat ook, die maakte altijd onze inkomstempels voor feestjes ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep! Ben nu wat aan het rondneuzen en denk dat ik het ook eens ga proberen met een kurk. Heb ook al gelezen dat mensen stempels uit (oud) rubber maken, een uitdaging denk ik! Keitof van dat meisje uit uw richting. Ik moet ermee oppassen of ik maak van alles wat ik tegenkom een stempel.

      Delete
  12. Die roos is echt keischoon!

    ReplyDelete
  13. mooi! ze zijn super gelukt! Hier een fan van de roos :)

    ReplyDelete
  14. Oh wat tof zeg! Dit heb ik al zoveel voorbij zien komen, veel mensen sturen mij ook een brief waarop ze iets hebben gestempeld met een zelf gemaakte stempel. Dat roosje heb je mooi gedaan zeg!

    ReplyDelete
  15. pas maar op het is erg verslavend dat zelf stempels maken ;)
    Ze zijn erg leuk geworden joh!

    ReplyDelete
  16. Whaaa zo leuk, ik heb ook enkel nog maar met een gom geprobeerd ^^
    X

    ReplyDelete
  17. Lekker bezig jij!!
    Ze zijn echt leuk!! en dat bloemetje is echt super goed gelukt!!

    ReplyDelete
  18. Hoe leuk! Ik vind de roos en de snail mail echt tof, die zou ik zelf ook nog gebruiken.

    ReplyDelete
  19. echt leuk! vooral die van dat mail dingetje

    ReplyDelete
  20. These turned out so beautifully! Now I want to try. :)

    ReplyDelete
  21. Ik dacht eerst dat de snail mail stempel een kodak was :-)
    Goed bezig alleszins! Ik heb hier al langer dan een jaar stempels liggen, een 30-tal... maar nog geen enkele keer uitgetest of ze eigenlijk wel gelukt zijn. Maar bon, ik vond het stempels-maken zelf dus alleszins ook al geweldig ;-)

    ReplyDelete
  22. Ik heb bij De Banier zo'n vel gekocht, soort van linoleum ofzo, denk ik ;-)

    ReplyDelete
  23. Wow, wat 'n leuk ideetje om te doen! Ik ben benieuwd naar je DIY-post!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!