Ghost town Doel // Spookstad Doel (1)

As promised, some pictures of my trip to Doel. Picture overload much?























(yup that's my boyfriend peeking through the hole in the wall)





(this would make an awesome tattoo!)

Very strange, wandering around in this ghost town, which only consists of a couple of streets. Only a few people still living there. (On 1 september 2009 it was declared forbidden to be keep on living in the town.) But a lot of tourists, photographers, etc. visit the town to admire the street art and experience the atmosphere.

Here's a little movie to show you a lot of the grafitti art work you can find there. Unfortunately lots of stuff has disappeared since November 2010.


Part two will include some pictures my boyfriend made with his Iphone and Fisheye lens.

See you next time!

24 reacties

  1. Geweldig. Leuke foto's! Het is echt leuk om op zo'n plaatsen rond te dolen!

    ReplyDelete
  2. Oh, leuke foto's!!! Zo spijtig dat ik niet veel tijd had die dag :(.

    ReplyDelete
  3. waaauw ziet er supermooi uit! ik ben gek op mooie graffiti. ik ben een keer in een 'leegstaand' pretpark geweest, zal wel een beetje de zelfde sfeer hebben, creepy, spannend en leuk tegelijk!

    ReplyDelete
  4. Oh, waarom zijn we niet gegaaaaan :( het ziet er zo cool uit! Mooie foto's Eliskimo!

    ReplyDelete
  5. Leuke foto's! Het is een rare sfeer die daar hangt he?
    Jammer dat er nu weer 2 gehuchten zullen moeten verdwijnen.

    ReplyDelete
  6. Waah, zo gaaf, die hele stad is gewoon één groot kunstwerk :D

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie foto's zeg! x

    ReplyDelete
  8. echt een raar idee dat daar niemand woont.
    Maar wat een geweldige foto's!

    ReplyDelete
  9. Ziet er echt gaaf uit, lijkt me toch wel een beetje eng! Liefs

    ReplyDelete
  10. Er is daar zo'n huis dat blijkbaar vol uitwerpselen ligt en beschreven staat met krankzinnige teksten. Mijn zus is daar ook geweest met haar klas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat zal nu al dichtgespijkerd zijn geweest door de politie, want dat hebben we niet gevonden. (Enfin, de uitwerpselen toch niet, gekke teksten genoeg!)

      Delete
  11. Ik wou dat ik ook was gegaan ^^, echt ontzettend leuke foto's!!
    X

    ReplyDelete
  12. Wauw, indrukwekkend! Ik had er eigenlijk zelfs nog niet van gehoord, het 'verhaal' van Doel...

    ReplyDelete
  13. Yaay voor streetart!
    Mooie inspirerende foto's c:

    xx

    ReplyDelete
  14. Wat tof! Waarom mocht je er eigenlijk niet meer wonen? En mooie graffiti zeg, net tattoo's idd!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ik wijd er een stukje aan in de volgende post!

      Delete
  15. ahhhh nee, nooit genoeg!! supergaaf.
    al die waarschuwingen ook (begraafplaats :D) en die Suske & Wiske. echt heel leuk!

    enneh, die fisheye app he, hoe heet die?

    ReplyDelete
  16. Aaah super foto's!

    Ahw superlief dankjewel voor je compliment, ik vind mn blog misschien nu zelfs nog te druk. Maar een witte achtergrond vind ik ook niets haha!

    ReplyDelete
  17. Cool photos! My fave is the wedding couple!!

    xx
    Giovanna
    www.oliveandanarrow.com

    ReplyDelete
  18. Ik heb ook eltijd een heel gek gevoel als ik in Doel ben. Zo'n spookstadje, maar ook heel vrij precies op een of andere manier.

    ReplyDelete
  19. Wat moet het vreemd aanvoelen om daar rond te lopen. Ik denk dat ik ook eens een uitstapje ga plannen. Het ziet er alvast leuk uit met al die graffiti.

    ReplyDelete
  20. Het is een gekke stad! En jammer voor diegene die er opgroeide ... Maar je foto's zijn prachtig!!

    ReplyDelete
  21. wat een mooie kunstwerken zo op de muren van die vervallen gebouwen! heel bijzonder.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!