International giveaway // Weggever

Dames (en heren?), appelen en peren!

Ik doe een klein weggevertje om jullie te bedanken, want jullie zijn al met 287 in totaal en dat verdient een feestje!

Wat kan u winnen?
Een verrassingspakketje. Ik maak er eentje voor een postliefhebber, en eentje voor een naailiefhebber. Dat betekent dus 2 winnaars voor de prijs van 1! Amaaai, geweldig.

Wat moet u daarvoor doen?
1. Volger zijn, via Bloglovin' of Google Friend Connect
2. Een reactie achterlaten hieronder (duh)
3. Daarin vermelden of u gaat voor pakketje 1 (post) of pakketje 2 (naai)
4. Vergeet ook uw e-mailadres/webstek niet achter te laten, zo kan ik u contacteren als u wint!

Extra kansen: (laat een aparte reactie na!)
» Deze give-away delen via uw blog/FB/Twitter/enig ander sociaal medium

De give-away blijft open tot zondagavond 15 april 22u.

Toitoitoi!



Ladies (and gentlemen?)!

I'm hosting a little giveaway to celebrate the 287 followers I currently have. Party hardy!

What you can win:
A little surprise package. I will be making two, one for snail-mail lovers, and one for sewing-lovers.

How you can participate:
1. Be a follower of this blog, via Bloglovin' or Google Friend Connect
2. Leave a comment below (obviously)
3. Post in that same comment whether you would like to win package 1 (snail mail) or 2 (sewing)
4. Don't forget to leave a way to contact you if you win (e-mail or blog)

Optional bonus entries: (please leave a separate comment)
» Share this give-away via your blog/FB/Twitter/other social media..

You have until Sunday 15 April (22h) to enter. Toitoitoi!

58 reacties

  1. WOOOW super lief dat je dit doet. :D! ik zou voor nummer 1 gaan aangezien ik aan post crossing doe en dat is altijd leuk! mijn email is: manonkoolmees@hotmail.com en ik heb je give-away getweet op twitter. alleen ik kan de link niet plaatsen. :( veel succes allemaal, liefs.

    ReplyDelete
  2. oh ho ho, fijn! Ik ga voor pakketje 1!

    ReplyDelete
  3. So curious! Love this! I don't mind which one! :P
    E: saeromi.n@gmail.com

    NECKLACE GIVEAWAY Romiya Fashion Inspiration Blog

    ReplyDelete
  4. Pompompompompooooooomm. Toffe foto! En ik weet niet waarvoor ik ga. Aangezien de naaidip, waag ik mijn kans liever voor de snailmail!

    Et voila, as we speak: ik waag mijn kans!

    ReplyDelete
  5. joepie joepie juj als je mijn blogje zou bezoeken weet je al direct voor welk pakketje ik zou gaan...
    vietje.blogspot.com

    (voort geval je daar geen zin in hebt, nr 2!!)

    ReplyDelete
  6. Ik doe mee, ik doe mee, ik wil graag meedoen. Reken maar van yes!

    Ik kies dan voor een postliefhebber! Onze blog is http://www.just-us-antwerpen.blogspot.com/

    Christel

    ReplyDelete
  7. reactie reactie reactie!! :D
    Ik wil wel gaan voor het postpakket.
    veel succes met de giveaway

    villananami@hotmail.com
    http://villananami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ik doe graag mee! en kies voor het naaipakket.
    Proficiat met je vele volgers! :)

    ReplyDelete
  9. Leuk! ik doe mee! Ik kies voor postliefhebber.
    www.celslove-naaien.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ooooh fijn elisse, en proficiaat voor je 287 volgers ;) Ik ben ne naailiefhebber, dus ik ga voor pakketje 2!

    ReplyDelete
  11. Super!! Proficiat met dat mooi getal volgers :)
    Ik waag graag een kansje voor het postpakketje...

    ReplyDelete
  12. Wauw, wat super tof!
    Ik doe zéker mee.
    Ik ben een postliefhebber :).
    Je kan me vinden op
    http://juflaurajonckheere.blogspot.com/

    Ik ga dit ook delen op FaceBook :).

    Doe zo verder :D

    ReplyDelete
  13. Oh, zo moeilijk! Ik hou zowel van post als van naaien.... Maar omdat ik nog maar in de beginners-fase zit wat naaien begint, ga ik voor het postpakketje!
    En gefeliciteerd met het stijgende bezoekersaantal!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik volg je trouwens al op bloglovin :)

      Delete
  14. Yeeeeees! Ik ben een mega grote postliefhebber, pakket 1 dus ;). Moest ik winnen, weet je mij
    wel te bereiken zeker :).

    ReplyDelete
  15. Oh en ik deel uw giveaway ook via twitter (jazeker, den deze heeft sinds kort twitter :) ).

    ReplyDelete
  16. Jaaa leuk! Ik wil meedoen! Ik kies voor het snail mail pakketje :) Wat goed al zoveel volgers, ik ben blij dat ik er eentje ben hihi - www.88forever.nl

    ReplyDelete
  17. Leuk leuk! Ik doe graag mee voor pakketje 2!

    ReplyDelete
  18. Proficiat seg, al zo veel volgers, doe zo verder ;)
    Ik wil meedoen voor pakketje 1, mijn e-mail: katrien.dewaele (at) hotmail (.) com

    ReplyDelete
  19. Ik heb je giveway trouwens ook gedeeld op twitter: @KatrienDeW

    ReplyDelete
  20. coolio , pakket 1 zou tof zijn ! :)

    ReplyDelete
  21. ja, natuurlijk doe ik mee! voor het naaipakketje, supertof! volger ben ik, ik zal t ff delen op twitter en facebook, en nu maar heul hard duimen draaien! :D Fijn pasen girl!

    ReplyDelete
  22. Joehoeeww I <3 wedstrijden !!! Ik ga voor pakketje 2, het naaipakketje hoera hoera hoera!!!
    jessicadeblock@live.nl = mijn e-mailadres

    dikke kus

    ReplyDelete
  23. ooh leuk! ik volg je al en doe mee voor pakketje 2!
    http://owl-my-god.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. ooh wauw zoveel volgers amai, proficiat! ;) ik ben benieuwd naar alletwee de pakketjes maar ik ga toch meedoen voor het naaipakketje.

    ReplyDelete
  25. en ik heb je giveaway ook op mij blog gepost hierzo: http://erwaseens.wordpress.com/2012/04/06/bij-gebrek-aan-beter-giveaway/

    ReplyDelete
  26. Woeptiedooeee!! Ik doe mee, voor pakje twee!
    En ik volg je al maar dat wist je al ;-)

    ReplyDelete
  27. Tof tof! Ik ga voor het naaipakketje!

    ReplyDelete
  28. Leuk! Ik kies voor pakketje 2! liesbet(underscore)rombaut(at)hotmail(punt)com

    ReplyDelete
  29. joehoe! doe ik ook mooi mee en ik ga voor nummer 1 dan. (en 15 april is mijn verjaardag!!! hint hint)

    ReplyDelete
  30. Jeuuuj, een give-away van deze supermegaawesomecoole-blog!
    voor mij graag het naaipakketje (:

    je kan me contacteren op : evacabuy@hotmail.com

    ReplyDelete
  31. Leuk!!! Ik doe mee, eigenlijk ben ik een post- en naailiefhebber als dat mag ;). Ik ben benieuwd naar de verrassingen!

    ReplyDelete
  32. Ik doe mee! Nu ik zelf zo weinig koop, kan een krijgertje altijd goed van pas komen ;-) Naailiefhebber dus, voor het geval dat nog niet opgevallen zou zijn ;-)

    ReplyDelete
  33. Jeeeej :D Ik wil graag meedoen voor een postpakketje!

    ReplyDelete
  34. wat een leuke giveaway!
    ik zou graag een postpakketje willen hebben joehoe!
    mijn email is nadiyemeral@gmail.com ;) xx

    ReplyDelete
  35. o, ja, fijn! ik ga voor pakketje 1 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. (al zou ik voor 2 gaan als je je talent daar bij in stopt ;))

      Delete
  36. Leuk! Haha zelfde als Marlou hier, ik kan niet naaien dus het wordt 1! Ben benieuwd! Ga het nu ook even twitteren, ik heet ldosb op twitter!

    ReplyDelete
  37. Leuk dat je een give-away geeft, echt heel origineel met die pakketjes. Leuke foto!! Ik sla hem even over. Succes!

    ReplyDelete
  38. Ja, ik doe mee voor pakketje 2 en heb een link op mijn blog gezet: www.creaBH.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Joepiejajeeeeeej, een give away!
    Hier een postliefhebber! Niets leuker dan een fijn verrassingetje in de brievenbus!

    ReplyDelete
  40. yaaaay, ik doe mee! kadootjes, ik kan niet kiezen maar ik ga voor nummer 1 denk ik

    ReplyDelete
  41. Wat leuk!
    Ik wil meedoen voor pakketje 2, sinds ik nu toch ga leren naaien.

    ReplyDelete
  42. pakketjen natuurlijk :)
    goe bezig!!

    ReplyDelete
  43. oei mijne numlock blokeerde mijn cijferke :) 2 dus!

    ReplyDelete
  44. Ik doe mee voor pakketje twee!

    ReplyDelete
  45. Eeuh wat een leuk blog en ook nog een give away, ik ga je volgen en doe mee voor eeeeeuh, moeilijk moeilijk, pakket 2

    ReplyDelete
  46. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm olé ...........
    ik doe ook mee
    voor pakketje nummer twee ;-)

    ReplyDelete
  47. Jiha!

    Ik doe mee voor pakketje 1 :)

    Rosie

    (rosie.decordier@gmail.com)

    ReplyDelete
  48. Oh, I would like both! However, I've been more into mail stuff lately than sewing, so package #1!

    http://writing-letters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. tof, zo'n weggever. Ik ben dol op naaien...
    Wat heb jij een leuke naam! (gekregen van je ouders of eigen-gemaakt?)

    ilseh@hotmail.be

    ReplyDelete
  50. Hé daar,
    ook ik waag een kans voor nummer2!

    groetjes,
    Kathy O
    http://kathyvercauteren.blogspot.com/
    http://ruitjes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Ik ga voor het naaipakketje (en als dat met de post komt is het ook een beetje een postpakketje :P)!

    Groetjes,
    Eline

    plutomeisje[at]gmail[dot]com

    ReplyDelete
  52. Natuurlijk wil ik héél graag mee doen! En liefst voor pakketje 2. Proficiat met al je volgers en op naar de 300 zou ik zeggen!!

    ReplyDelete
  53. jaaa :).
    ik vind het allebei leuk maar laat ik maar gaan voor het naaipakketje !

    liefs
    www.porselein-meisje.blogspot.com //
    karinakrijgsman@gmail.com

    ReplyDelete
  54. Joepieeee! Gelukkig dat ik je giveaway nog op tijd zie (ik ben net terug van 2 weken vakantie). Ik kies voor pakketje 1 :) Proficiat met al je volgers!

    PS: Ik mag naar salamancaaaa! :)

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!