De buit van Van Katoen


Maybe I didn't score a bazillion buttons, but I did score a bunch at Van Katoen. Here's a little peek at what I found.
// Een triljoen knoopkes, da's misschien een klein beetje overdreven. Toch veel gescoord op Van Katoen.
Sorry, dames, voor de (soms) wazige foto's wegens te donker. Ik was 'out of control' blij met de buit dus moest diezelfde avond nog gefotografeerd worden. Dat kon echt geen dag meer wachten!











So many anchors! I can make a whole dress out of them I guess.
// Yay voor de hoeveelheid ankertjes die mijn compagnie en ik vonden! Daar kan bijna een heel kleed uit gemaakt worden!


I had a sip of the delicious RoomeR. Very interesting and cozy middayafternoon, I must admit. Too bad I didn't bump into any fellow bloggers though.
// En ik dronk ook nog een lekkere RoomeRrrr. Spijtig dat ik geen bekend volk ben tegengekomen, maar toch een geslaagd namiddagavondje!



And of course most importantly: the €50.000 that were raised with the help of the event for Annick For Kenya. Just wonderful.
// En natuurlijk waar het om draaide: €50.000, allemaal ingezameld voor Annick For Kenya. Wie wordt daar nu niet een beetje stil van?

16 reacties

  1. Wauw, wat een schat aan knoopjes heb je bij elkaar gezocht!

    ReplyDelete
  2. Ik ben verliefd op die anker-knoopjes! Dat is helaas iets wat niet terug te vinden is in onze knopendoos.

    ReplyDelete
  3. nou die knoopjes, daar kun je genoeg DIY projectjes mee doen!

    ReplyDelete
  4. wauw wat een mooie knopen! vooral die met de vogeltjes.

    ReplyDelete
  5. Love it darling! lets follow each other <3

    FashionSpot.ro

    ReplyDelete
  6. He Elisse, ik ken Roomer niet dus ging ik Googlen, en die hebben werkelijk een fijne website! Nu nog proeven...;)

    ReplyDelete
  7. mijn oma heeft ook zo'n doos vol knopen, ge moet eens komen snuffelen!

    ReplyDelete
  8. Wauw, met zo'n knopenbuit kan je wel een tijdje verder!

    ReplyDelete
  9. Erg vet zeg!!!:) Vooral die 'sailor' knoopjes zien er erg mooi uit :)

    ReplyDelete
  10. Ik zou niet weten hoe het komt dat de helft mislukt is....
    Misschien heb ik het dopje erop laten zitten? Neeee dat zou wel heel stom zijn hahaha!

    ReplyDelete
  11. Roomer!Heb hier een flesje vlierbloesemgoud in de ijskast koud staan! Njammie super lekker.

    ReplyDelete
  12. Wooow wat een ongelofelijk mooie knoopjes! Ik ben jaloers!!
    Heb je zin om je blog eens in de kijker te plaatsen op de mijne?
    http://elines-producten.blogspot.com/2012/01/become-sponsor.html of stuur mij gewoon een mailtje: elines@hotmail.be

    Vele groetjes
    Eline

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!