Cell phone cozy // Gsm hoesje

My cellphone was in desperate need of a new cozy (the one I made in September 2010 is literally falling apart), so I made him one out of felt!
// Mijn gizmo zakske (dat ik in september 2010 maakte) viel onderhand echt uit mekaar, dus ik maakte een nieuw van vilt en met een uiltje.



Yay! Happy face over here!
// Ik ben er zeer content mee!




Unfortunately -I don't like saying goodbye to any of my owls- the first one is a (tiiiiny) bit too small (for a Blackberry Curve 8520), so I sold him.
// Spijtig genoeg -ik zie niet graag een van mijn uiltjes het huis uit vliegen- is de eerste een ietsie pietsie beetje te klein om mijn Blackberry Curve 8520 te passen, dus verkocht ik hem.



P.S. Two more days to join the giveaway!
P.S.² You can also like the Facebook page I made for the blog, click heeeeeeeeeeeere

9 reacties

  1. Ah, zo mooi he! heel leuk met het detail van het rode garen.

    ReplyDelete
  2. Oh zalig :) ik denk dat de mijne ook te breed zal zijn :( Jammer, want ze zijn heel mooi!

    ReplyDelete
  3. Heel schoon! En merci voor de tip, ik zal is aan Hannelore vragen of het haar nu wel lukt!

    ReplyDelete
  4. Superschattig! Het is ook mooi gemaakt en het zijn toffe kleuren. Het is weer perfect hé :)

    ReplyDelete
  5. ahh heel mooi gemaakt hoor!

    ReplyDelete
  6. ooooooooooh! zo mooi gemaakt. echt super cute! x

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!