Krinkle owl plushie // Knisperuil

Monday, March 26, 2012 , 19 Comments

A couple of weeks ago the brother of a friend asked me if I could make another krinkle owl plushie (like the one I've shown you guys in this post). So fun, my first handmade item sold for 'real money'!
// Een paar weken geleden werd ik gecontacteerd door de broer van een vriendin, die wilde dat ik voor haar een uilenknuffel (zoals ik u eerder hier liet zien) zou maken. Wat fijn, mijn eerste betaalde 'opdracht'!

The result, tadaa! I especially like his hair!
// Hier het resultaat, ben er best tevreden van! Vooral zijn haartjes vind ik heel lief.









Anyone interested in a tutorial? If you are, please let me know. Then I'll work on one.
// Iemand geïnteresseerd in een tutorial? Ik veronderstel dat het zichzelf uitwijst, maar als je geen idee hebt hoe eraan te beginnen en er graag zelf eentje zou maken, wil ik best een uitleg in elkaar flansen!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer