Kleedjesproject (3)

Saturday, March 17, 2012 , , , 31 Comments

It was about time I restarted this project!
// Hé hé, dat werd ook weer eens tijd. Ik haalde een oud kleed vanonder het stof.

(Excuse me for the bad quality of this photo, it was taken aaaages ago.)




First off, the obligatory before and after shot.
// Eerst en vooral een voor/na fotootje.


The only thing I did was shorten the dress - so easy, yet so effective - and put a belt on it. (Almost) everything looks so much better if you put a belt on it!
P.S. I found the belt last week at the thriftstore, yay!

// Het enige wat ik deed om het kleed draagbaar te maken was er een stuk afknippen en omzomen. Enkel nog een riem erbij en klaarrrr! Ik vond deze in de Kringloopwinkel vorige week tijdens de Retrobeurs, jeeuuj!







Pictures made by my sister

But what to do with the fourth dress on the first picture.. Any suggestions?
// Maar wat ik moet doen met dat vierde geval op de eerste foto, geen flauw idee. Als u suggesties heeft hoor ik het graag!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer