Customized camera straps // Oehlala nen draagriem voor mijn Kanon!

Friday, March 30, 2012 26 Comments

The looks of my camera were NOT spot-on lovely. And he sure does deserve a bit more attention, so that's why I made him these customized camera straps. Super ready for spring with the red/green combo!
// Dat gebeurde nu zo vaak de laatste tijd, dat ik nét niet op tijd mijn camera in de aanslag had om een foto te maken van een grappig/krachtpatser/blijt-moment, dat ik al bijna begon te denken dat het aan mijn Kanon lag. Maar niks was minder waar, het beest was gewoon te onopvallend. Dat verdiende dus een kleurrijke nieuwe draagriem. Jeuj, ik ben vandaag zo vrolijk!

Mission accomplished!







I got the striped fabric from a friend, the dotted fabric from my grandmother and the green one I found at the local market.

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer