januari

Wednesday, February 01, 2012 , 39 Comments

January was of course studying month. Study-mode: on, social life: off.
// Veruit het enige wat ik in januari gedaan heb is studeren. Getuige onderstaande foto.


But my boyfriend and I also went babysitting on our godchildren. They are so adorable. We had a lot of fun with my glasses.
// Maar ik ging ook op bezoek met mijn lief bij diens petekind en mijn metekind. 't Zijn zo'n schatjes. En die zijn dus grote fan van mijnen bril.


We also had fun while messing around with play-dough, playing old grumpy men in the bath tub and dressing up as princesses.
// Ennnn we speelden ook met play-dough - toch een geweldige uitvinding, zó plezant (jeugdherinneringen komen boven, aaaah) -, deden alsof we oude grimmige mannetjes waren terwijl we in bad zaten en staken duuuuzend speldjes in ons haar en dachten dat we prinsesjes waren.


Oh, and the fisheye lens that I bought for my boyfriend finally arrived! Of course I couldn't control myself and just hád to play around with it myself, before giving it to him.. I had to test it, right?
// Oh, en het fisheye lenske voor den boy kwam eindelijk aan! Moest natuurlijk wel helemaal uit China komen. Ik kon mezelf natuurlijk niet bedwingen en moest het zelf al eens eerst testen met mijn gsm.. hihi.


I must have listened 302081491 times to this song this past month.
// Ik heb meer dan 3902890x geluisterd naar dit lied afgelopen maand.



By the way, I changed my layout! Let me know what you think!
// P.S. Ik heb mijn lay-out veranderd! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer