fotokabien - peacock

Tuesday, February 21, 2012 23 Comments

For the Fotokabien this month I wanted to experiment a bit with my make-up, so I took my blue/green eyeliner pencil and made these wings. So much fun! Do I look like a peacock now? Haha.
// Deze maand wilde ik experimenteren met mijn make-up, en ik heb hier nog een aantal pauwenveertjes liggen dus ik dacht: "ik ga voor de pauwenlook!" En wat denkt u, geslaagd?



Every month we take a picture in a photobooth, a real one or the digital version. The idea behind it is to keep track of the most ordinary events or changes in life - as the months turn into years. You can find all participants here.
// Bij de Fotokabien maken we elke maand een foto - online of in een echt hokje. Meer info of meedoen? Nieuwsgierig wie er allemaal elke maand in een hokje kruipt? Kijk hier.

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer