7 February in pictures

The 7th of February was quite the busy day for me, so I decided to do a little project: a photo an hour-project to be exactly. Well, kind off. I didn't really take pictures of e v e r y t h i n g because that would've been a bit silly.

8:30 am
Getting up at my boyfriends' place. No photos from moody boyfriend and moody Elisse.

8:45 am
Kissing the boyfriend goodbye because he had to go to his job. I took the tram home and decided not to take the usual road, but to take a walk in the park and to snap a few pictures of the snow.



9:15 am
Arriving home and eating breakfast, including a grapefruit. It's so yummy I'm gonna die!



10 am
A bit of surfing on the www, visiting my favorite blogs, and so on.


desktop background via here

11 am
My sister and I took the bike together to go exercising (and to be more precise: bodystyling). Afterwards we spent 15 minutes in the "ozoncabine" for complete relaxation. We took a shower and went back home.



1:30 pm
Lunch time!



And look at our backyard. I loooooove our cats!



2:30 pm
I did a bit of research/preparation for my birthday party this saturday. I'm turning 21 and I just had to throw a birthday party! The theme is - of course - Disney.





3:30 pm
My bangs needed a haircut.



4 pm
Going to the garage with my dad to pick up our car. CIB-ke is all better now, I guess he just couldn't really stand the cold.



5 pm
Doing my nails and make up.



6 pm
Dinner time! Unfortunately I didn't take pictures.

7 pm
Making my bag and taking the train to Ghent with a dear friend.



Me and 4 female friends had a little city trip in Ghent 7 - 8 February. It was lovely. We had a lot of catching up to do. If you're curious to see some pictures from our citytrip, let me know, then I'll post some of my favourite places in Ghent!

27 reacties

  1. Wat een dagje.

    En ooh, amai moet best wel moeilijk zijn. Neen ?


    Nog veel succes.

    Groetjes

    http://elinedumonghphotography.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Die cabines zien er apart uit, is t fijn? Ken t niet. Kom net uit de sportschool, lig op de bank voor pampus, hihi. Heerlijke post weer :)

    ReplyDelete
  3. Woopieee, je post maakt me weer vrolijk! Hé, je bent ook een watervrouwtje, nóg een gelijkenis! Een bijna gelukkige verjaardag sex machine!

    ReplyDelete
  4. Hieperdepiep en ook een beetje gesnotter: bij 'Frank en Frey' begin ik altijd te janken.

    ReplyDelete
  5. hihi doet me denken aan de man bijt hond rubriek! en turkse appel thee is ook een van mijn favorietjes, minty morocco is net ietske beter!

    ReplyDelete
  6. zo'n toffe post! Ik heb vandaag nog in de winkel staan twijfelen om ook die appelthee te kopen maar ik heb het toch maar niet gedaan.

    ReplyDelete
  7. Ma ik ben zo jaloers op uw dag!

    ReplyDelete
  8. Leuke foto's en ideetje van Gent is een go!! :D
    Ben benieuwd of ik nog pareltjes moet ontdekken in mijn eigen thuisstad ;-)

    ReplyDelete
  9. Leuke post! En dat klinkt als een zalig feestje!! Ik ben ook een tekenfilmfreak, dus laat zeker weten hoe het feestje gegaan is! :) En alvast gefeliciteerd! Ik word ook 21 dit jaar en ik vind dat eigenlijk enorm eng, 21 jom, ni te doen!

    ReplyDelete
  10. Hoe werkt zo'n cabine? Ö

    En ja, ik heb zelf al gemerkt dat er enorm weinig mannelijke bloggers zijn :') Ik voel mij soms wat vreemd :D haha

    ReplyDelete
  11. wat een leuke post zo, heerlijk even meekijken in iemand anders z'n leventje ;)
    Fijne verjaardag!

    ReplyDelete
  12. Ik hou van je wallpaper, van je katten en van je haar... hihi

    ReplyDelete
  13. Ik hou van je wallpaper, van je katten en van je haar... hihi

    ReplyDelete
  14. Wat een gevulde dag had je! Anyway girl, happy, happy birthday!!!!!

    ReplyDelete
  15. Haha, my favorite part is that your cow says "sex machine". :)

    ReplyDelete
  16. Wow, die bodystyling ziet er leuk uit. En je eet zo gezond uit, mooi zo! Ook leuke vriendinnetjes in Gent precies ;)

    ReplyDelete
  17. jaaa, kom maar op met Gent tips! ik ga in maart een soortvan dagje, dus leuk leuk :)

    wat leuk ook zo'n dagje!
    fijn zo 's ochtends in het park <3 en ik moest ook lachen om je sex machine, hihi. veel plezier met je feestje ook! maak je foto's van alle disney outfits? :D

    ReplyDelete
  18. Toffe dag! Kom mijn froe ook eens knippen. Gij kunt dat precies wel goed.

    ReplyDelete
  19. leuk - en die kattepootjes zijn super

    ReplyDelete
  20. ooh leuke foto's! dat bodystyling ding ziet er wel vreemd uit haha, ben je niet in de T2 geweest dan in Gent? anders kon je mij spotten haha

    ReplyDelete
  21. leuk artikels, die foto's zijn echt mooi! ♥

    ReplyDelete
  22. Hele leuke post, leuke foto's!

    ReplyDelete
  23. Haha, dan is het inderdaad wel meant to be als je al twee exemplaren van WTJ hebt liggen. Volgens dat ik gehoord heb is het verslavend eens je er in begonnen bent dus misschien ben je dan wel vertrokken ^^.

    En oja, nog een late gelukkige verjaardag want aangezien je nog zo'n boek voor je verjaardag hebt gekregen kan die nog niet zolang geleden geweest zijn, al weet ik niet wanneer ^^.

    En oja², leuke winterfoto's! De sneeuw is hier bij mij jammer genoeg al enkele dagen foetsie.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!