You've got (snail)mail!

Saturday, January 14, 2012 , , 23 Comments

Ik kreeg de laatste tijd zoooo veel post! En ik vind dat zooooooooooooooooooooooooooooooo fijn!
Mijn zusje is al wat jaloers op al mijn "fans". Haha. Ik heb haar proberen uitleggen dat jullie geen fans zijn, maar ze begreep het niet zo goed. En ik hóóp dat ze het voorgaande zal lezen en zal reageren in de comments.



Sorry voor de photo overload! (En de overdaad aan effecten, het zijn examens mensen! Maar ik weet het: overdaad schaadt en daarom bij voorbaat mijn excuses)



Allereerst: zie eens hoe plezant dat is al die verschillende handschriften! Ik kan geen favoriet kiezen, ik vind ze allemaal even leuk!




Om hier wat plaats op te vullen een gedicht van mijn lievelingsauteur, Peter Verhelst.






Boomhut

Vanzelfsprekend word je hierdoor geneuried, een windstoot
slist je naam (verkeerd): de zwelling aan je oog
vloeit uit in vergezicht. Hoe je zover gekomen bent.
De opgehaalde ladder als een lam been.
Al het graaiende beneden mag een ziekte zijn,
je wordt toch niet benaderd, hoewel het sap
als bloed pulseert en driftig lustberichten doorseint.
Je vraagt je af hoelang het duurt
voor je voeten wortel schieten in de stam.




---------------------------------------
uit: 'Dietse warande en belfort', 1993.








Dan kunnen we nu verder met de eigenlijke post.

Ten tweede won ik dit schattig opbergtasdingetje van Hilde @ home, een creatieve mama van 3 wiens blog ik graag lees. Merci Hilde!


Ik kreeg ook nog een bedankingske van Kelly voor het Sloppeltje. Vergeetachtig is ze wel, maar kijk eens wat ik daar nog bij kreeg! Mijn nieuwe sleutelhanger! Gracias Kelly!


Leuke kaartjes!


Op de vierde plaats komen kerstkaartjes en veelsuccesmetdeexamenskaartjes van vrienden. Zelfs eentje uit Spanje, het land waar ik hopelijk zelf volgend jaar ook een zestal maanden vertoef.






Op nummer 5 staat Kris10 (of zou ik Kristien mogen zeggen?) die mij tekeningen opstuurde die een vriendin van haar maakt, met in de hoofdrol natuurlijk: uilen! Ze kwam er later achter dat ze ook gewoon de link kon geven van de website van haar vriendin, maar ze op papier hebben is natuurlijk 10x leuker! Dankuwel Kris10!


Ten zesde kreeg ik nog post terug van Marlous (haar letter writing project) en dat bevatte een uiterst schattig kaartje, vintage postzegels en een lief briefje. Dankjewel Marlous!


En tenslotte stuurde die aller-Marlou ook nog fijne uilenpost op. Met het mooiste uilenbriefpapier,


de schattigste stickers


en... Een uilenhandverwarmer! Herbruikbaar! GENIAAL! Ik heb in de winter (en in de zomer eigenlijk ook) áltijd last van koude tenen, vingers en een koude neus, dus dit is echt ideaal. Danku Marlou, zó lief!


Ohja, mijn achternaam is "Bij gebrek aan beter", wist u dat al? Fopje natuurlijk, maar het staat wel leuk zo achter mijn naam.


Ohja twee, aan al wie deze post doorworsteld heeft: proficiat. Aan al wie deze post niet doorworsteld heeft: eum, ook proficiat!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer