Secret Santa 2011 Elinemien

Wednesday, January 04, 2012 , , , 15 Comments

Tijd om ook de kadootjes die ik maakte voor mijn slachtoffer te delen! De onschuldige elf trok Elinemien als mijn Secret Santa. En haar verlanglijstje begon al goed: uiltjes!!

Uilen, vilt, retro, en een kleine dochter Amélie. Als dat niet perfect te rijmen valt met dit filmpje:


Ik maakte er eentje voor Amélie met een retro bloemenstofje, vilt en vanbinnen een hoop lege verpakkingen (voornamelijk snoepzakken, ahum). Zalig toch, voor de kleine om mee te spelen? Ik vond wel dat de uil er een beetje idioot uitzag, maar dat had ook wel iets schattigs.



Ook speelde ik al lang met het idee om zelf kaarsjes te maken, al lang geleden gespot bij Sarah (La fille de Joujouelle), daarna bij Celestine (Being my own Hero) en nu ook hier. Eerst mooie tassen gezocht in de Kringloopwinkel, dan een hoop (geur)kaarsen in huis gehaald en gesmolten, nog wat druppeltjes vanille erbij en klaar is kees.



Daarna vond ik nog dé perfecte rode winterse sjaal en was mijn pakketje compleet. Alles werd keurig ingepakt (maar laat ik wel hopen dat het inpakpapier gerecycleerd werd daar Eline!) en kon - vergezeld van een brief - gedropt worden voor de deur van mijn Secret Santa. Ik wilde eerst nog aanbellen, maar het was al na 22u en ik hoorde een babietje huilen, dus ik belde aan en vluchtte dan snel weg. (shy me)



Jammer genoeg heeft ze de tijd nog niet gevonden om erover te bloggen, maar Eline vertelde me wel dat ze blij was met haar pakket. Oef!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer