Owl you need is love (4)

Here is part 4 of my constantly growing collection of owls.
// Deel 4 van mijn steeds maar groeiende uilencollectie.

A little owl from the Kringloopwinkel (What is that called in English?) It only cost me €0.12!
// Klein uiltje van de Kringloopwinkel voor maar 12 eurocent!


Gift from a friend, she found this at Oxfam, it's a measuring tape. How smart is that? And the best part is: inches ánd centimeters!
// Kadootje van een vriendin, ze vond het in de Oxfam Wereldwinkel. 't Is een meterke, geweldig toch! En meet zowel in inch als in centimeter.




The cutest key ring ever, unfortunately he has lost its nose already. I got him from my mom as a good-luck charm.
// Dit allerschattigst sleutelhangertje verloor jammer genoeg zijn neus al, maar kreeg ik als geluksbrenger van meine mutti.


And yesterday my sister stormed in my room with this little fellow. She made it herself. It's perfectly fine to think that she's only 6, but she has reached the age of 19 already. She's just a little crazy. But she's mine! I love the sparkly paper though.
// Gisteren stormde mijn zusje binnen met deze kleine man die ze zelf ineen flanste. En als u een nieuwe lezer bent, begrijp ik best dat u nu denkt dat ze 6 is, maar ze vierde haar 19e verjaardag al. Ze is gewoon een beetje gek. Maar wel míjn lief gekje. Dat blinkpapier is wel echt geweldig.


Oh and I just had to share this song with you. Remember this one? Oldie but oh so goodie!
// Hier nog efkes een ouwe gouwe. Herkent u hem nog? Altijd en overal ne sfeermaker!

36 reacties

  1. Dat is al een mooie verzameling! Uiltjes zijn zo mooi!

    ReplyDelete
  2. Ik vond ook een mooi maar klein uiltje in de kringloop, ook voor zo'n mini-bedrag :)
    Lang leve de kringloop!!
    En die tweede uil, het meetlint, kreeg ik vorig jaar in een kerstpakje van m'n vriendin!

    ReplyDelete
  3. Uw verzameling ziet er echt al goed uit!!

    ReplyDelete
  4. Een kringloopwinkel in't Engels is (denk ik) a thrift store. Vergeef mij als dat iets anders is :-)
    En uw collectie: zalig!

    ReplyDelete
  5. die meter is geniaal! voor mijn nicht wordt op dit moment een uilenhandtas gemaakt van veloers in verschillende kleuren en ik denk dat die er supermooi gaat uitzien! Als ze af is zal ik er eens een foto van posten op mn blog :)

    ReplyDelete
  6. De verzameling is zich aan het uitbreiden! Ik heb zo'n koeienverzameling!

    ReplyDelete
  7. Love your blog!!! I start following you on Bloglovin and GFC, hope you'll follow back on both!!!

    www.rockandfrock.com

    ReplyDelete
  8. Kringloopwinkel is thrift store in America, and I think op shop in Britain. There are some other names, too. Great work, here!

    ReplyDelete
  9. ooh, al die uiltjes zijn zo schattig :D en kringloopwinkels zijn geweldig!

    En we hebben die foto's getrokken in het parkje voor ons appartement :)

    ReplyDelete
  10. Ik vind dat metertje echt fantastisch! Zo'n leuk dingske :-)

    ReplyDelete
  11. haha hoe lief van u zus!
    de jas was 10 euro :) kwam van 45 ofzo.. Grappig als je vriendin hem zou hebben, hij komt van de wibra..Ik was echt geshockeerd om zoiets schoon daar te vinden, hahahahahahahahahahhahaha

    ReplyDelete
  12. ooooo die centimeter!! zo leuk!
    sowieso zijn al je uilenspulletjes geweldig. en wat een lief zusje.

    ReplyDelete
  13. Aaaah super schattig! Leuke blog Elisse :D!

    ReplyDelete
  14. Weer een leuk lijstje. Uiltjes blijven schattig. Ik heb ook al een schone collectie moet ik zeggen :)

    ReplyDelete
  15. Wt mooie collectie zeg. Het is echt een trend aan het worden.


    Groetjes

    http://elinedumonghphotography.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Uilen zijn zooo cool! En je bent nooit te oud voor glitterpapier, zeg dat maar aan je zus ;-)

    ReplyDelete
  17. ahh dat uiltje is echt cute!

    ReplyDelete
  18. ahh vet leuk om iets te verzamelen en zeker zoiets! heel leuk! hahaha nu wil ik ook iets verzamelen...... ik heb geen idee wat.

    ReplyDelete
  19. I love owls :) Cute collection xo

    ReplyDelete
  20. great inspiration! love the firs and 3rd pic!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    ReplyDelete
  21. Superleuk zeg. Ik hou van uiltjes :)

    En nog bedankt voor je leuke reacties! Ik moet zeggen dat ik het roze haar zelf ook wel leuk vond hahaha. Enuh bij die tekeningen moeten die stipjes blozende wangetjes voorstellen! Maar sproetjes kunnen het net zo goed zijn :)

    ReplyDelete
  22. haha wat een leuke titel! Leuk al die uiltjes, ik vind ze echt super!

    ReplyDelete
  23. ah die eerste is heel mooi! en ik gok dat de vertaling thriftstore (of minder chic: second hand shop) is!

    ReplyDelete
  24. awh wat een doetjes, vooral de eerste vind ik heel mooi!

    ReplyDelete
  25. cute owls! i love vintage owl stuff :)

    ReplyDelete
  26. Ik wil je laten weten, dat je getagd bent in mijn blogje.

    ReplyDelete
  27. Wat lief! ik houd van lieve kleine (fatsige) uiltjes<3

    ReplyDelete
  28. dat 1e uiltje is echt schattig :)

    ReplyDelete
  29. dieje van u zus is bangelijk :)

    ReplyDelete
  30. Ben mezelf aan het onderdompelen in de wereld van Elisse: fijne ontdekkingen hier op je blog!

    Een uilenpassie hebben we al gemeenschappelijk, I see.
    Misschien volgende keer dit aan je 19 jarige zus doorspelen, haha: http://www.veetje.be/zie-zo-een-uiltje/

    Allez, ik ga weer verder snuisteren!

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!