Mittens - wanten

Friday, January 20, 2012 , , 38 Comments

English:
From now on I will be blogging in English as well, because I've noticed that I get a lot of visitors from non-Dutch speaking countries as well. I do like to apologize in advance though, because my English is not that good. But I'm sure I'll get better along the way.

Via this way I would also like to apologize to Fia, whose picture I used without asking her permission. I know it's not cool, and from now on I won't be uploading someone else's picture if:
a) they don't give permission to do so or
b) I don't know the source.
Fia is an awesome photographer by the way, you should really check out her blog!

Speaking about something else, I made some mittens yesterday! They're really fun and easy to make. I got the idea from Elsie but did some things differently. Next up: Lelie's mittens and these ones from Marcie!

Without further ado I present to you: my mittens out of a sweater I found in Think Twice the other day.



// Dutch:
Van nu af aan zal ik ook bloggen in't Engels, niet omdat ik dat een schone taal vind of ze goed beheers (integendeel) maar omdat ik heb gemerkt dat er veel anderstaligen mijn blog bezoeken en ik vind dat maar niks dat ze alleen maar plaatjes kunnen kijken en geen ***snars begrijpen van wat hier verder staat. Vandaar. Voor u, de Nederlandstalige, verandert er natuurlijk niets.

Ook wil ik nog even mijn excuses aanbieden aan Fia, u herinnert zich vast nog de foto uit mijn vorige blogpost, die met dat kopje (van mij) dreads (van haar dus). Ik had geen flauw idee dat de foto van haar was, hoewel ik haar blog al een tijdje volg. Ik weet wel dat ik zelf absoluut niet zou opgezet zijn met zoiets, zo ineens uw eigen foto tegenkomen op tinternet zonder toestemming gegeven te hebben, en waar dan notabene nog een andere kop in geplakt is! Afin, om een lang verhaal kort te maken begrijp ik haar ontzetting heel goed. Ondertussen is het gelukkig allemaal opgelost.
U zou trouwens ook zeker haar blog eens moeten bezoeken, ze maakt de mooiste foto's, die Fia toch.

Maar dan nu over naar de orde van de dag. Ik maakte wanten gisteren! Ze zijn niet mooi, maar wel handig en lekker warm. Elsie kwam op de proppen met de gemakkelijkste tutorial allertijden, ik volgde die (min of meer). Volgende in de rij zijn zeker en vast deze wantentutorial van Lelie en deze van Marcie!

Zonder nog meer geleuter, presenteer ik u, gemaakt uit een oude trui die ik deze week tijdens de €1 solden van T2 op de kop tikte, dan eindelijk, de wanten!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer