Secret Santa 2011 = 3N173

Tuesday, December 27, 2011 , 25 Comments

Ik ben nog steeds in extase nadat ik de inhoud van mijn pakje eergisteren ontdekte. Nooit dúrven dromen dat mijn Secret Santa zo'n leuk pakje ineen zou flansen voor mij!

Tadaa:



Pakjes, jeuuuuj!!


Een met uilen versierde brief


En dit zat allemaal in mijn pakket.


1. De mooiste uilenpennenzak ooit gemaakt, speciaal voor mij. Het was liefde op het eerste gezicht.
2. Een verliefd vogelpochke, zo mooi en knap gemaakt!

3. Vogeloorbellen, ze hebben met kerst al in mijn oren geprijkt!
4. Uilenspeldjes, ze hebben met kerst (en tijdens de studiemodus) al in mijn haren geprijkt, zo handig om uw (vettige) froe uit uw gezicht te houden, hehe.

5. & 6. Een pauwenstempel. Met. Mijn. Naam. Op. EPIC!!!!!!

7. & 8. Een zelfgemaakt doosje, keileuk idee, met daarin een blauwe pauwenbroche!

Ik ben fameus verwend en sprong letterlijk een gat in de lucht.

Merci tot de vijfhonderdzessennegentig duizendste Eline van 3N173.blogspot.com! Ik stuur u nen dikke virtuele knuffel en klapzoen!

Uiteraard ook dikke merci aan Tess, die dit allemaal mogelijk heeft gemaakt!

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer