Recykleren -6-

Sunday, December 04, 2011 , , 20 Comments

Ik vond dit hemd zo'n mooie okergele kleur hebben, dat ik niet anders kon dan het meegrissen. (Versta me niet verkeerd, ik heb er wel voor betaald.)



Vrij snel werd duidelijk dat ik er een rokje van zou maken. Ik knipte eraf wat ik niet moest hebben en voilà, een nieuwe winterrok was geboren! Nog even omzomen onderaan, een nieuw knoopje aanzetten bovenaan en ook het borstzakje bleef mooi bewaard.

Voor: een okergeel hemd met lange mouwen


Na: een rokje, dat is na al het gejubel wel duidelijk denk ik zo.


Maar... Ligt dat aan mij of lijk ik op de eerste foto zwanger? Ik kan u verzekeren dat dat niet het geval is! Merci! Het zal dan inderdaad aan mijn ogen liggen.



Ik recyKleer, een 14-projecten-lang-durend-evenement. Eigenlijk zelfs een fenomeen waarmee ik me nog wreed lange tijd kan vermaken.

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer