Owl you need is love (3)

Deel 2 van de uilenverzameling! Klik hier voor deel 1 en klik hier voor een uileninspiratiepost.

English:
Part 2 of my owl collection! Click here to see part 1 and click here to see an inspiration post full of owly stuff. All pictures below are made by me.



Links: kussentje gekregen van vriendinnen.
Rechts: linkse ring kocht ik op een plaatselijk marktje in Bodrum en de rechtse ring komt uit Den Action.


Ketting van F21. Hier vind je de bijhorende blogpost.


Links: beeldje komt uit de letterkast van een vriendin.
Rechts: plakkartonnenuiltje komt uit Den Action.


Links: hangoorbellen kreeg ik kado uit Spanje.
Rechts: steekoorbellen die ik kocht op een marktje tijdens de Gentse Feesten.


Broche, gevonden op de rommelmarkt.


Links: kadootje van Lelie. Zo lief!
Rechts: kerstkaartjes uit het Kruidvat.


Uilensjakos uit China.


Links: t-shirt van F21.
Rechts: ketting uit China.

18 reacties

  1. Hele leuke verzameling! Ik ben vooral fan van de uilensjakos (wOw!) en de kerstkaartjes (eek, hoe tof!) :)

    ReplyDelete
  2. ne uilenring in de action? ik gaan er vandaag dan nog naartoe!

    ReplyDelete
  3. Wow die uilensjakos is echt heel schoon!

    ReplyDelete
  4. Dat zijn heel wat uilen! Ik ken iemand en haar huis is helemaal versierd met uilenspulletjes (daar moest ik even aan denken.)

    ReplyDelete
  5. Amai, wat een verzameling! Mijn klein zusje zou jaloers zijn, die is ook uilen geobsedeerd :)

    ReplyDelete
  6. Leuk! En waar is je geweldige dekbedovertrek van? Echt heel mooi. Ps je snailmailpost komt zo online ;-)

    ReplyDelete
  7. Wat heb jij veel uilensieraden, zo leuk! Ik vind dit ook altijd erg leuk, maar ik heb er veel minder van, haha. :)

    ReplyDelete
  8. hij was er nie meer :( nog een extra uilentip: six juweeltjes van c&a heeft ook tiental stuks x

    ReplyDelete
  9. ja tuurlijk mag je de foto's gebruiken! En ik had al zo'n vermoeden, hoewel ik op internet/in de winkels deze nooit vind, alleen eentje die er op lijkt (maar die is wat meer landelijk).

    ReplyDelete
  10. wat ontzettend leuk!!!!!, vooral de rugzak en het kussen. en de ringen. enzo :)
    uiltjes zijn ook gewoon zo leuk <3

    ReplyDelete
  11. Fijn uilen-collectie! Zo grappig, mijn broer heeft sinds zijn geboorte een knuffel, met de oninspirerende naam UILTJE omdat het.. een uil is. Nu, 24 jaar later, ziet het beest er al helemaal niet meer uit als een uiltje, maar toch moet ik elke keer aan m'n broertje denken als ik uilen zie :-) Na 24 jaar is hij eindelijk in fashion ;) xo

    ReplyDelete
  12. Zo tof! Mijn nicht is ook helemaal zot van uitljes en ik herkeneen paar dingen die ze ook heeft hihi.

    ReplyDelete
  13. Amai, zotjes! Wel een schone obsessie :-)

    ReplyDelete
  14. Weer een mooie verzameling! Ik ben vooral fan van de juwelen!

    ReplyDelete
  15. Ahaa!! Nog een uilenfan :)
    Wat een mooie tas uit China zeg!!
    Ze hebben trouwens mooie uilen-ringen in de Six momenteel!! Natuurlijk kocht ik er mezelf eentje... en wie weet straks in de solden de rest :)

    ReplyDelete
  16. Dat uilenkussen uit de eerste foto heb ik ook! :D van mijn vriend gekregen met Kerst vorig jaar, haha! super leuke verzameling :) x

    ReplyDelete
  17. Ik heb de blauwe versie van je uiltje! Leuke verzameling! Als je me op een of andere manier je postadres bezorgt, zorg ik voor een prachtig uilenkaartje. Of een stapel uilenkaartjes... 't Is dat ik in de kerstspirit ben :)

    ReplyDelete
  18. Did you know that you can create short links with Shortest and earn money from every click on your short links.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!