fotokabien - secret santa

Friday, December 23, 2011 , 12 Comments

Jaja, mijn pakketje is al aangekomen bij zijn bestemmeling, maar ze heeft er nog niet over geblogd. Ze mag het ook pas morgen opendoen, dus misschien dan meer? Ik post mijn foto's van haar pakje een volgende keer.



Ik ben er ondertussen ook al achter wie mijn Secret Santa was, namelijk deze dame. Maar van haar mag ik mijn pakje ook pas morgen opendoen.. De verpakking ziet er alleszins veelbelovend uit! Uiltjes, I like!

Bij de Fotokabien maken we elke maand een foto - online of in een echt hokje.
En ja, er is precies juist een bom ontploft op mijn kop, zo ziet mijn haar er dus uit als het pasgewassen is.

Elisse

Twentysomething - journalist - crazy cat lady - creatieve duizendpoot - hart verloren in 't stad - fervent lezer