Recykleren -5-

Het vijfde projectje, met alweer een kleed uit den T2 in Antwerpen.

Van een bomma/soepjurk


Naar een schoon passend kleedje!


Met het eerste knoopsgat ooit van mijn hand. *klein beetje fier*


Een artistieke bewerking, ahum ahum.




En bijpassende accessoires, een uilenketting.


En gerommelmarkte (nepbonten) laarsjes met vrolijke veters voor maar €6!


(oeps, een gat in mijn kousenbroek)


Mijn meest geslaagde project tot dusver denk ik. Maar wat vindt u ervan?



Ik recyKleer, een 14-projecten-lang-durend-evenement. Eigenlijk zelfs een fenomeen waarmee ik me nog wreed lange tijd kan vermaken.

27 reacties

  1. Wat een super leuk jurkje! Heel erg goed gedaan! Ik fietste in de week voorbij T2, ik zag dat het weer korting was, maar ik moet eerst nog wat plaats maken in mijn projectenkast eer ik er mag gaan shoppen :(

    ReplyDelete
  2. Dat is niet zomaar gepimpt, hé! Dat is echt een hele innovatie, hoe je het model vooraan hebt aangepast (en uw schone knoopsgat)!
    Uw kleed geeft nu een heel mooi model.

    Zelfportretten?

    ReplyDelete
  3. Tis echt heel heel schoon! Modelleke staat u ook goed.
    Goed bezig!

    ReplyDelete
  4. super leuk gedaan, ik zou het zelf echt niet kunnen!

    ReplyDelete
  5. Heel heel mooi…
    en vooral de uilenketting ook!

    ReplyDelete
  6. Je mag er echt trots op zijn, zo mooi gemaakt zeg! (en dan nog in mijn lievelingskleurtje, hehe). Leuke schoentjes ook! En de veters maken ze nog toffer!

    ReplyDelete
  7. ik vind het echt HEEL leuk! en je schoenen ook :)
    superknap dat je dat zelf ook allemaal kunt. en in de winkel beseft dat er van die soepjurk iets leuks te maken is - dat lukt mij (jammergenoeg) echt niet.

    ReplyDelete
  8. Zeer geslaagd als je het mij vraagt!

    ReplyDelete
  9. wat goed gedaan! heb je er dan stof tussen uitgehaald?

    ReplyDelete
  10. Schoon knoopsgat! En de rest zit ook mooi!

    ReplyDelete
  11. Erg erg tof gemaakt! Respect :D

    ReplyDelete
  12. wat een mooie verandering !
    super goed en mooi gedaan !

    ReplyDelete
  13. Ge hebt dat goed gedaan! Ik kan het u (nog) niet nadoen.

    ReplyDelete
  14. Oooh zo mooi! En zo'n grote verandering! Dat had ik er nog niet ingezien bij de before-foto. Tof!!

    ReplyDelete
  15. wat lief, dankjewel :).

    wat is dit een super tof project, deze is echt heel heel goed gelukt! Heb je deze gewoon uit het hoofd vermaakt?

    liefs.

    ReplyDelete
  16. Ziet er heel goed uit! Knap gedaan. En ik wilde mijn waardering richting je uitspreken wat betreft je oprechtheid over mijn ketting. Een eerlijke visie daar heb ik wat aan!

    Succes met je blog!

    ReplyDelete
  17. Amaaaai, geweldig schoon! Daar moogt ge zeker fier op zijn, niet alleen op het knoopsgat, maar op het geheel!

    ReplyDelete
  18. zeer knap - ik zou ook wat handiger willen zijn met naald en draad maar aaaaaaaaaahhhhhhh waar is mijne tijd?!?!

    ReplyDelete
  19. Wow Elisse. Hier kan ik nog veel van leren. Goed gedaan!

    ReplyDelete
  20. Waaauw Elisse! Ziet er echt heel goed uit!
    Mooi printje ook :), wat goed dat jij zo'n mooi printje dan gewoon weet je herbruiken.

    ReplyDelete

Yay! Comments make my day!